כתב אישום הוגש השבוע נגד תושבת רחובות בשנות ה־30 לחייה, לאחר שתקפה אישה שהעירה לה על כך שהרביצה לכלב שלה בעת שטיילה איתו ברחוב.
1 צפייה בגלריה
הכלבים בורחים - העירייה תחזיר
הכלבים בורחים - העירייה תחזיר
היכתה באמצע הרחוב
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום ברחובות, תושבת העיר טיילה עם כלבתה ברחוב הרצל בעיר בשעת ערב מוקדמת, אז הבחינה באישה אחרת כשהיא חובטת בכלב שלה.
האישה העירה לבעלת הכלב על כך שהרביצה לו, ובתגובה בעטה בעלת הכלב בכלבתה של המתלוננת, שברחה, והמתלוננת החלה לרוץ בעקבותיה.
התוקפת המשיכה וסטרה למתלוננת בפניה, דחפה אותה והמשיכה לבעוט בכלבתה.
המתלוננת החלה לצלם את התוקפת בטלפון הנייד שלה תוך שהיא אומרת לה שהיא מתקשרת למשטרה. בתגובה, ניסתה התוקפת לחטוף ממנה את הטלפון הנייד ושתיהן נפלו ארצה.
בהמשך, נשכה התוקפת את המתלוננת עד שהגיעו למקום אנשים והפרידו ביניהן.
אלא שגם בנוכחות אנשים נוספים האישה התוקפת לא הפסיקה, ודחפה את המתלוננת לעבר קיר שהיה במקום ונצמדה אליה בצורה מאיימת תוך כדי שהמתלוננת מתקשרת למשטרה. אז ניסתה התוקפת בשנית לחטוף מהמתלוננת את הטלפון ואמרה: "הלו, משטרה, שלום, אני הרבצתי לכלבה שלי בלאט, אני גרה בחוץ, מה הלאה?", והלמה במתלוננת בבטנה.
בהמשך, כשהמתלוננת התרחקה ממנה, הלכה אחריה הנאשמת והיכתה אותה בכתפה. המשטרה עצרה את התוקפת מאוחר יותר ולאחרונה הוגש נגדה כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש.