מטען חבלה אותר ביום שלישי שעבר לפנות בוקר בכניסה לבניין מגורים ברחוב הרצל ברחובות. כוחות משטרה נטרלו את המטען ופתחו בחקירה.
2 צפייה בגלריה
 "איומים מתחת לבית". רחוב הרצל
 "איומים מתחת לבית". רחוב הרצל
"איומים מתחת לבית". רחוב הרצל
(צילום: אבי מועלם)
במקביל, יצרה המשטרה קשר עם דייר לשעבר שהתגורר בבניין עד לפני חודשים ספורים, הבלוגר‑עיתונאי עומרי חיון, שנאלץ לדבריו לעבור שתי דירות בשנה האחרונה.
חיון מספר כי, "בדירה הקודמת הגיעו אלי עבריינים ואיימו עליי עם סכין", אומר חיון ומוסיף: "מזה 31 שנים מנסים לפגוע בי ולהביא למותי. עכשיו כולם נחשפו לעולם התחתון שהניח מטען בלי בושה בכניסה לבניין מגורים, אם זה איומים מתחת לבית ועכשיו מטען חבלה מתחת לבית. אני מקווה שמשטרת ישראל רואה מה קורה פה ותעצור את העבריינים".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
הבלוגר עומרי חיון
הבלוגר עומרי חיון
הבלוגר עומרי חיון
(צילום: תומריקו)

מהמשטרה נמסר: "המשטרה איתרה לפנות בוקר פריט אמל"ח ברחובות. חבלן המשטרה טיפל בפריט בזירה להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. שוטרי תחנת רחובות פתחו לפנות בוקר בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד למטען חבלה שאותר בכניסה לבניין בעיר. בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור, ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות".