עיריית רחובות, בשיתוף משרד החינוך, פותחת לראשונה מסלול לימוד מונטסורי בבית הספר היסודי הממלכתי ע"ש יבניאלי ברחוב החבורה 14. המסלול יהיה פתוח לילדים מכל רחבי העיר, ומיועד לילדים העולים לגן חובה ולילדים העולים לכיתה א'.
הרישום למסלול יתאפשר בשבוע הבא, עם פתיחת הרישום לגני החובה וכיתות א'. זאת באמצעות אתר העירייה בין התאריכים 03/01/2022-23/01/2022.
1 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
שיטת החינוך המונטסורי פותחה על ידי הרופאה מריה מונטסורי. שיטה זו דוגלת בלמידה עצמית תוך ביצוע פעולות באופן עצמאי.
בעירייה מספרים כי ההחלטה התקבלה לאחר שלמחזיק תיק החינוך ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, וכן לאגף החינוך והנוער בעיריית רחובות, הגיעו פניות רבות של הורים בעיר אשר ביקשו לקיים לימודים בעיר בשיטת מונטסורי. באגף החינוך החליטו, כאמור, להיענות לבקשות.
ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות מובילה בחינוך לא רק בשל ההישגים והחתירה לערכים, אלא גם בשל הגיוון בשיטות הלימוד. ברחובות יש את כל זרמי החינוך ושיטות החינוך, ואנו שמחים להוסיף לכך גם את שיטת החינוך המונטסורי לבקשת ההורים".
מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "אנו קשובים לבקשות ההורים, ושמחים לשלב במערכת החינוך העירונית שיטת לימוד מוערכת נוספת, החינוך המונטסורי. זו מצטרפת לחינוך הדמוקרטי ולחינוך האנתרופוסופי בבתי הספר הממלכתיים והדתיים, ולמגוון זרמי החינוך שקיימים בעיר".
כל העדכונים - חדשות רחובות