משפט שלמה בגרסה הקוריאנית: בבית משפט השלום ברחובות הוגש בימים האחרונים כתב תביעה נגד תושב העיר רחובות ומשטרת רחובות בדרישה להחליט מי בעליו של רכב יונדאי טוסון. תושב העיר טוען שהרכב שלו, מנגד טוען תושב רמלה שהרכב נמכר לו על פי דין ונלקח ממנו כשסירב להחזירו לאחר שהמוכר התחרט. בעקבות הסירוב המוכר הגיש תלונה שהרכב נגנב ממנו.
2 צפייה בגלריה
מפתח מכונית רכב עוקץ - תמונת פייסבוק
מפתח מכונית רכב עוקץ - תמונת פייסבוק
למי שייך הרכב?
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב התביעה, תושב העיר רמלה רכש יונדאי טוסון מתושב העיר רחובות. יום אחרי שהשלים את העסקה ושילם את התמורה עבור הרכב, פנה אליו המוכר ואמר לו שהוא מבקש לבטל את העסקה כיוון שאשתו לא מעוניינת למכור את הרכב.
הקונה סירב להחזיר את הרכב ובתגובה המוכר איים עליו שיתלונן עליו במשטרה שגנב את הרכב, ואיים גם שיפעיל נגדו אנשים שיפגעו בו וייקחו ממנו את הרכב בכוח. המוכר מימש את האיומים והתלונן במשטרה שהרכב נגנב והקונה התבקש להגיע לתחנת משטרת רחובות עם הרכב, שם הוא נתפס ונלקח על ידי המשטרה. הוא גם נחקר וכפר בכל מה שנטען נגדו והגיש תלונה על איומים.

2 צפייה בגלריה
תחנת משטרת רחובות
תחנת משטרת רחובות
המוכר התלונן במשטרה
(צילום: איילת רוטה-גבאי)

קראו גם:

בשלב מסוים הצדדים הגיעו להסכמות על פיהן הרכב יוחזר לקונה, אך המוכר חזר בו מההסכמות הללו. בשלב זה בית המשפט התקשה לקבוע למי הרכב צריך לחזור והפנה אותם להליך אזרחי. כעת דורש המוכר מבית משפט אזרחי שיפסוק כי הרכב שייך לו ושהמשטרה תשחרר את הרכב לידיו.