האונס המזעזע מגדרה היכה גלים בכל הארץ. רבים מבקשים לסייע לאם הנפגעת ולילדיה שחוו את הטראומה הקשה מכולן. ביניהם גם כוכבת הילדים מיקי שלא נותרה אדישה, והגיעה אתמול (שלישי) לבקר את ילדי המשפחה, כדי לשמח אותם מעט אחרי האירוע האיום שעברו.
2 צפייה בגלריה
מיקי הגיעה לבקר את הילדים
מיקי הגיעה לבקר את הילדים
מיקי הגיעה לבקר את הילדים
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של מיקי)

כוכבת הילדים שידועה בהבעת עמדה נחרצת בנושאים דומים, והביעה תמיכה רבה בעבר בהורים שילדים נפגעו ממקרי התעללויות בגנים, העלתה אחרי המפגש המרגש סטורי לאינסטגרם, ובו התייחסה לאירוע שזעזע אותה:
"בוקר טוב מדינת ישראל שלי, אני אוהבת אותך, אני גאה להיות חלק ממך. אני היום כותבת לך אחרי לילה של סיוטים, לילה שרק שחזרתי בראש מה הילדים והאמא סיפרו לי. לילה שבדקתי חמש פעמים שהדלת נעולה, איך? איך יכול להיות שמתרחשים פה פשעים על ידי מפלצות אדם, שפוגעים בילדים ובנשים, ומערכת המשפט והמדינה לא רועדת? אני פונה אליך מדינה שלי, לתת עונש כבד (חבל שאין עונש מוות) לאנשים, לאיש שאנס את האמא ורצח את הנפש של כל המשפחה הזאת".

2 צפייה בגלריה
הפגנה אחרי האונס בגדרה
הפגנה אחרי האונס בגדרה
הפגנה אחרי האונס בגדרה
(צילום: שאול גולן)

עוד כתבה ששלושת הילדים הקטנים היו עדים למעשה האונס האכזרי שטלטלו לנצח את חיי המשפחה. "אחסוך מכם את כל הפרטים ששמעתי אתמול אבל זה אחד המקרים הכי קשים ששמעתי, איך יכול להיות שהמדינה שלמה לא עוצרת כשילד בן ארבע מציל את אמא שלו, קומי מדינת ישראל, מהר, תרעידי את השמיים", כתבה מיקי וביקשה מהציבור לתרום ולסייע לאם הגיבורה.

קראו גם:

עד כה נאספו 213,243 שקלים, מ-2,031 תורמים. מטרת איסוף הכספים הנה לתת לאם הצעירה כלים רבים ככל הניתן כדי להתמודד עם הטראומה שעברה.