תקופת הקורונה שמה בהמתנה את תלונות מבוטחי קופת חולים כללית ברחובות, שהתקשו למצוא חניה בקרבת סניף קופת החולים בפינת הרחובות רמז ורוז'נסקי.
1 צפייה בגלריה
סניף רמז של כללית
סניף רמז של כללית
סניף רמז של כללית
(צילום פרטי)
קראו גם:
מדובר בצומת בו עומס חריג של מוסדות ציבור, בהם בית ספר יסודי, בית משפט, גני ילדים, המרכז לצעירים - הפלטפורמה, משרדי ההוצאה לפועל, מס הכנסה ומע"מ וגם סניף קופת חולים כללית גדול.
"אמא שלי ניסתה השבוע למצוא חניה כדי להגיע לתור שלה, אבל לא מצאה בשום אופן מקום לחנות בקרבת קופת החולים", מספרת שרון אלפסי, תושבת העיר שנאלצה כבר כמה פעמים לקחת חופש חלקי מהעבודה כדי להוריד את אמה בקופת החולים. "כל החניות הצמודות הן חניות נכים. מסביב אין חניה בכחול־לבן אחרי השעה 8:30 בבוקר וגם לא בשום מקום סביר קרוב".
גם ישראל, תושב נוסף, טוען שניסה למצוא פתרונות שונים אך ללא הועיל. "מי שנמצא במצב בריאותי לא טוב או עם פציעה לא יכול לחנות בקניון וללכת עשר דקות ברגל לקופת החולים", הוא אומר. "בקושי לרופאים ולצוותים יש חניה, אז שלא לדבר על אנשים שמגיעים למקום. מאז שנפסקו הסגרים יש יותר מכוניות על הכביש והרבה פחות מקום לחנות. זה נמשך כבר שנים וחייבים פתרון. אי־אפשר להגיד 'תחפשו ברחובות מסביב'. המינימום ההכרחי הוא שתהיה חניה בקרבת קופת החולים".
מהעירייה נמסר בתגובה: "בסמוך לקופת חולים רמז הוקצו חניות נכים, לרווחת אנשים עם מוגבלות שמגיעים לקבל שירות בקופת החולים. בהמשך הכביש ובשני צידי המדרכות וכן ברחובות הסמוכים יש אפשרות לחניה מוסדרת, ממול קיים חניון פרטי בתשלום וכאמור, יש גם אפשרות לחניה בקניון".