סכסוך שכנים שלא ברור מה מקורו הגיע לפתחי בית המשפט, ולא בפעם הראשונה. התובע, רווק צעיר שמתגורר עם אמו בבניין בו גרה הנתבעת, מספר בכתב התביעה שהגיש לאחרונה בבית המשפט השלום ברחובות כיצד השכנה מתנכלת לו מבלי שהיה ביניהם סכסוך קודם, ולא ברור לו מדוע.
1 צפייה בגלריה
קראה לו בשמות גנאי
קראה לו בשמות גנאי
קראה לו בשמות גנאי
( אילוסטרציה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לדבריו, כרעם ביום בהיר החלה השכנה לקרוא לו בשמות גנאי מול שאר דיירי הבניין המשותף. בין היתר כינתה אותו פדופיל, רוסי מסריח, ערבי, הומו ערבי פלסטיני ועוד שלל כינויים. לדבריו כל כוונתה היא לבזות ולהשפיל אותו ברבים ולמוטט אותו נפשית בשימוש במילים שאפילו הנייר אינו סובל.
בפעם הראשונה כאשר הסכסוך רק החל, בחר התובע להוציא צו הרחקה לשכנה, אך היא הודיעה רשמית שאין לה כל כוונה למלא אחר הוראות הצו והתעלמה מהן תוך שהיא ממשיכה לגדף מול השכנים. היא גם איימה שתהרוס לו את תיבת הדואר, קראה לו גוי, אמרה לאמו שיש לה ילד כלב מניאק וירקה עליו. בנוסף, היא הלכה ברחוב וצעקה שהוא פדופיל ושיש לעצור אותו ולהכניס אותו לבית הסוהר.
כעת הוא דורש מבית המשפט שיפסוק לנתבעת לשלם לו מאה אלף שקל פיצוי ללא הוכחת נזק עבור הדברים שאמרה עליו, שתפרסם הודעת התנצלות ושתשלם גם עבור שכר טרחת עורכי הדין.