יהיה שמח: פורים מתקרב ובעיריית רחובות מתכננים לנו קרנבל פורים ענק, עם שלל הופעות ומתחמי פעילות. ובערב? מסיבה מיוחדת לבני הנוער.
3 צפייה בגלריה
ראש העירייה מלול בחגיגות פורים ברחובות
ראש העירייה מלול בחגיגות פורים ברחובות
ראש העירייה מלול בחגיגות פורים ברחובות
(צילום: עיריית רחובות)

מה בתוכנית?


בבוקר שלישי, ה- 7.3, בין השעות 14:30-10:00, יהפוך פארק המייסדים למתחם ענק של מופעים ובהם מופע של כוכבת הילדים מיכל הקטנה, אקרובטים ולוליינים אוויריים. במקום יוקמו מגוון מתחמי פעילות- מתנפחים, טיקטוק, ביתני לונה פארק ועוד.
בערב, החל מהשעה 20:00 יעמוד הפארק לרשות בני הנוער עם RAVE פורים, שבמסגרתו יעלו על במת הפארק הזמרת המצליחה אגם בוחבוט והדיג'יי המוביל גל מלכה. הכניסה לאירועים -חופשית!

אירוע בוקר לכל המשפחה


השנה אירוע פורים מתחפש לתוכנית כישרונות טלוויזיונית, במרכזה מופע בימתי שיצולם במעגל סגור וישודר בלייב על המסכים ויאפשר לתושבי העיר השתתפות פעילה במופע החגיגי, שיתקיים בפארק המייסדים, בחופשת פורים, יום ג', 7.3, בין השעות 14:30-10:00.
כוכבת הילדים האהובה, מיכל הקטנה תופיע לצד מופע אומנותי-קרקסי הכולל שלל אומנים, אקרובטים, הולכי קביים, להטוטנים, לוליינים אוויריים, להקה מוזיקלית קומית ודיג'יי, בניהולם האומנותי של קבוצת פירומניה. במהלך המופע ישולבו גם כישרונות מקומיים עם הופעות של מיטב להקות המחול והזמר העירוניות, לרבות רקדני "הדרי רחובות", חניכי בימת הנוער ועוד.

3 צפייה בגלריה
פורים ברחובות
פורים ברחובות
פורים ברחובות
(צילום: עיריית רחובות)

ברחבי הפארק יפעלו שלל מתקני שעשועים, יצירה ואטרקציות בכמה מתחמים: מתחם טיקטוק ענק ומעוצב בו יעלו סרטונים לטיקטוק ויתייגו, כשהסרטונים יזכו לחשיפה של צופיהם ברשתות החברתיות, מתחם בובספוג הכולל טרמפולינות ומגלשות לגדולים וקטנים, ביתני לונה פארק מתנפחים נושאי פרסים, מתחם נינג'ה הכולל מתנפחי קיר טיפוס וסולמות אתגר, וכן מסלול אתגר לגיל הרך, מתחם יצירה עם מגוון יצירות של מסיכות לפורים ומתחם ג'ימבורי לקטנטנים. כמו כן, מתחם מולטימדיה בו יוצעו מבחר משחקי מחשב, מתחם טרקטורונים, מתחם סוסים דוהרים, טרמפולינות ועוד.

אירוע ערב לנוער


כמיטב המסורת בעיר, יתקיים בערב יום שלישי, ה-7.3, RAVE פורים עבור בני הנוער החל מהשעה 20:00, במהלכו יעלו על במת הפארק הזמרת המצליחה אגם בוחבוט במופע ממיטב הלהיטים והדיג'יי גל מלכה, שירקידו את בני הנוער במסיבה ענקית שתימשך עד השעה 23:00. גם הכניסה לאירוע זה חופשית.

3 צפייה בגלריה
אירועי פורים ברחובות
אירועי פורים ברחובות
אירועי פורים ברחובות
(צילום ארכיון: יח"צ עיריית רחובות)

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "אנו שמחים להזמין את כולם לאירוע פורים ייחודי, שמח ומושקע במיוחד, הכולל מופעים בבמה המרכזית, הן בבוקר לכל המשפחה והן באירוע הערב לנוער, ומתחמי ההפעלה ויצירה. תושבי העיר מוזמנים להגיע וליהנות. והעיר רחובות צהלה ושמחה!"

קראו גם:

מתחפשים ומחפשים – ניווט משפחתי לפורים


עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את תושבי העיר רחובות והסביבה למשחק ניווט משפחתי, מהנה ומגבש בין רחובות העיר, ביום ד', 8.3, חופשת פורים. ההזנקה בפארק המייסדים, בין השעות 10:00-9:00. אורך המסלול הינו עד 2.5 ק"מ ומשך המשחק הוא כשעה וחצי. הניווט הינו רגלי והמשתתפים יוכלו לבחור בין מסלול קצר למסלול ארוך, קיים גם מסלול נגיש.
לאורך הניווט, המשתתפים יעברו בין תחנות משמעותיות בעיר, במרחב שבין הרחובות בנימין לויצמן, וילמדו על עברה ההיסטורי של העיר רחובות באמצעות מפת ניווט המשלבת כתבי חידות, הפעלות ומשימות משעשעות ומאתגרות באווירת חג הפורים.
הניווט מתאים לכולם ואין צורך בציוד מיוחד או בהכנה מוקדמת. באירוע תינתן הדרכה למשתתפים.
הפעילות הינה ללא עלות וכרוכה בהרשמה מראש, להרשמה לחצו כאן
ראש העירייה, רחמים מלול: ״אני שמח להזמין את תושבי העיר לפעילות ניווט משפחתית מגבשת ומאתגרת, המהווה הזדמנות להכיר טוב יותר את עירנו האהובה בפעילות חווייתית שמתאימה לכל המשפחה. אני מאחל לתושבי העיר חג פורים שמח, משפחתי ומהנה ביותר״.
מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי: "במסגרת חגיגות הפורים בעיר, מתבקש לחגוג גם בפעילות ספורטיבית כיאה לאופייה של העיר. במסגרת הניווט, יוכלו המשתתפים ליהנות מנקודות הציון השונות בעיר, להכיר את ההיסטוריה של העיר ולהתנסות בספורט הניווט".