ימים ספורים לאחר יום הולדתו המאה התחתן אברהם נוחם, באמצעות ארגון רבני צהר, עם בלה - בת זוגתו בשנים האחרונות ואם בנותיו הצעירות.
1 צפייה בגלריה
אברהם ובלה נוחם מתחתנים
אברהם ובלה נוחם מתחתנים
אברהם ובלה נוחם מתחתנים
(צילום: דוברות ארגון רבני צהר )
בבית כנסת קטן במעלה אדומים, עם הרב המחתן מטעם צהר, בני משפחה, חברים וחבורת צעירים משמחים, התקדש הזוג המאושר כדת וכדין.
לאברהם נוחם ישנו סיפור יוצא דופן. משירותו בהגנה ועד הבית הגדול ביישוב ענתות שבו הוא מציג את שלל ציוריו המרשימים והפסלים המיוחדים אותם הוא מכין ברוח התנ"ך כבר כ-45 שנים.
אחרי שנים של זוגיות עם בלה, הצעירה ממנו בשנים רבות, ושתי ילדות שנולדו לבני הזוג בשנות השבעים לחייו, החליטו אברהם ובלה שהגיע הזמן למסד את הקשר, כדת וכדין.
השניים פנו לארגון רבני צהר על מנת שיסייעו להם לקדם את נושא החתונה.

חתונה בגיל 100
(צילום: דוברות ארגון רבני צהר)

לאחר לבטים ודחיות של קרוב לשנתיים, בין היתר בגלל הקורונה, הגיע הרב אהרן רוזנבאום מצהר לחתן את בני הזוג המאושרים בחצר בית כנסת קטן במעלה אדומים - בדיוק בשבוע בו ציין אברהם יום הולדתו המאה.
"אברהם ובלה המקסימים בחרו להתחתן חתונה צנועה ומיוחדת, ימים ספורים לאחר יום הולדתו המאה של אברהם", אמר הרב אהרן רוזנבאום שחיתן את הזוג. "הזוגיות המיוחדת והאוהבת שלהם הקרינה על הצעירים מהישיבה התיכונית ומישיבת ההסדר במעלה אדומים שבאו לשמח ולשמוח איתם".

קראו גם:

"זכינו להכיר אותם וללוות אותם מתחת לחופה באירוע שהיה מרגש מאוד והותיר את חותמו על הנוכחים.
"נוכחנו לראות כמה חשוב היה לזוג להינשא כדת משה וישראל ואנחנו מאחלים להם אריכות ימים בבריאות איתנה עם הרבה אהבה ועוד שנים רבות של יצירה ועשייה".