אחרי תקופה ארוכה בה לא בוצעו מעצרים משמעותיים באיזור העיר רחובות בכל הנוגע לפעילות הפקה, סחר ושימוש בסמים, הצליחו בתחילת השבוע בלשי תחנת המשטרה של רחובות, בפעילות בהובלת מחוז מרכז של המשטרה, לעצור תושב נס ציונה החשוד באחזקה של כמויות גדולות למדי של סמים.

2 צפייה בגלריה
פלטות חשיש שאותרו
פלטות חשיש שאותרו
פלטות חשיש שאותרו
(צילום: דוברות המשטרה)
הפשיטה על ביתו של האיש התבצעה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה בשבועות האחרונים, ולפיו האיש ושותפים אחרים על פי ההערכה, עוסקים בסחר בסמים מסוגים שונים.
מצוידים בצו בית משפט הגיעו בלשי משטרת רחובות אל דירתו של החשוד, גבר בשנות השלושים לחייו, ומצאו מהר מאוד ממצאים מרשיעים: רבע ק"ג של חומרים החשודים כסם מסוג קנאביס וחשיש.
הראיות בשטח, סמים מחולקים בשקיות פלסטיק, וכן פלטות ארוזות ובתוכן חומר החשוד כסם מסוג חשיש, לא הותירו ספק כי מדובר בעבירת סמים מהרף הגבוה.
חיפוש נוסף ברכבו של החשוד העלה ממצאים נוספים הקשורים לסמים שאותרו בביתו, ובעקבות ראיות אלה הוא נעצר לחקירה.

2 צפייה בגלריה
חומר החשוד כקנאביס
חומר החשוד כקנאביס
חומר החשוד כקנאביס
(צילום: דוברות המשטרה)

בהתאם לצורכי החקירה הובא החשוד ביום שני לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרו, שם הוחלט על הארכת המעצר בחמישה ימים נוספים.

קראו גם:

"מדובר בתפיסה משמעותית למדי, שמעידה על פעילות חריגה של סחר ואחזקה בסמים, וסביר מאוד להניח שהסמים לא היו רק לצריכה עצמית, אלא מעבר לכך, ויכול מאוד להיות שבתקופה האחרונה מצאו הסמים שהחזיק האיש את דרכם אל 'לקוחות' באיזור רחובות, נס ציונה והסביבה", אומר גורם במשטרה. "משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות סמים, גידול ואספקת סמים ותפעל למיצוי הדין עם החשודים".