תרומה של 200 טאבלטים התקבלה בעיריית רחובות מעמותת רוח טובה מקבוצת אריסון לחלוקה לתלמידים ותלמידות שידם אינה משגת לרכוש. את התרומה מעמותת "רוח טובה" גייס סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ'. בימים אלה נקבעו קריטריונים לחלוקת הטאבלטים, שעל פיהם תפעל הוועדה בראשות המנכ"ל. בוועדה חברות גם אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער, וכן בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים.
1 צפייה בגלריה
בכירי העירייה עם הטאבלטים
בכירי העירייה עם הטאבלטים
בכירי העירייה עם הטאבלטים
(צילום: עיריית רחובות)
מי זכאי לפנות לקבלת טאבלט? תלמידים המתגוררים ברחובות ולומדים במוסד חינוכי, תלמידים שמשפחתם מוכרת לרווחה, תלמידים שהכנסת הוריהם לנפש עומדת על סך 1,000 שקלים או פחות, תלמידים שמשפחתם לא קיבלה מחשב בשנתיים האחרונות במסגרת פרויקט מחשב לכל ילד/ מתחשבים/ רווחה/ משרד החינוך, תלמידים שאין בביתם מחשב נייח ו/ או מחשב נייד, קיימת המלצת הצוות החינוכי של הגן או של ביה"ס, לכל קריטריון נקבע מראש ניקוד מסוים, והוא יילקח בחשבון וישוקלל על ידי הוועדה בראשות מנכ"ל העירייה.
קראו גם:
ראש העירייה, רחמים מלול: "מדובר במהלך משמעותי לטובת צמצום פערים בחינוך לטובת תלמידים ותלמידות שידם אינה משגת, והדבר אינו צריך להוות עבורם מכשול בפני השתתפות בשיעורים ולמידה כמו כל תלמיד אחר. חלוקת הטאבלטים מצטרפת לאלפי המחשבים שחולקו מאז תחילת תקופת ההתמודדות עם נגיף הקורונה, ואנו נמשיך לחתור ולהגיע לכל התלמידים שזקוקים לסיוע בתחום זה. אני מודה לכל השותפים למהלך זה ולעמותת רוח טובה".
סגן ראש העירייה, יניב מרקוביץ': "אני שמח ששיתוף הפעולה עם עמותת רוח טובה, שאותו אני מוביל בשנים האחרונות לטובת 'יום המעשים הטובים' הניב גם את התרומה המשמעותית הזו לטובת התושבים, דווקא בימים אלה, כשהיא כה נחוצה. אני מאמין כי באמצעות הוועדה המקצועית, הטאבלטים יגיעו למי שצריך וישמשו אותו בתקופה מורכבת זו".
מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "השקענו מחשבה רבה בהכנת קריטריונים לחלוקה צודקת של הטאבלטים לתלמידים הזקוקים להם. עם סיום המועד להגשת הבקשות לקבלת טאבלט, הוועדה תשקלל את כל הקריטריונים ותחלק את הטאבלטים בהקדם האפשרי לטובת התלמידים" .
יש להגיש את המסמכים הנדרשים עד לתאריך 14.1.21 למייל education@rehovot.muni.il. לפרטים נוספים - לחצו כאן.
לעדכונים - חדשות רחובות