מבצע ״לתת כתף״: תושבי רחובות אשר מבטוחים בקופת חולים 'כללית' יוכלו להתחסן החל מהשעה 13:30 במתנ"ס חוויות בקרית משה, שממוקם ברחוב קלמן גבריאלוב 20. בשבוע הבא מבטוחי 'מכבי' יוכלו להתחסן גם במקום. החיסון כאמור בתיאום מראש מול מוקד הקופה. קופת חולים 'מאוחדת' מחסנת את מבוטחיה בעיר בסניף ברחוב בנימין בתיאום מראש מול מוקד הקופה.
1 צפייה בגלריה
חיסון
חיסון
מתחם חיסונים יוקם ברחובות
(צילום: shutterstock)
"החיסונים שהגיעו לארץ מסודרים ב'מגשים' שהוצאו מקירור במקרר מיוחד, ולכן עם פתיחת מגש חיסונים מתחיל מירוץ נגד הזמן לחסן כמה שיותר, על מנת שלא יילכו חיסונים לאיבוד עם הירידה מהטמפרטורה הרצויה", מסבירים בעיריית רחובות, "על מנת לאפשר לתושבים חיסונים קרוב לבית ככל שניתן, ראש עיריית רחובות, רחמים מלול יזם פניה לכל קופות החולים לחסן במתחם מרכזי שהעירייה תעמיד לרשותם".
(ההכנות לקראת החיסונים. צילום: דוברות העירייה)
בשבועות האחרונים מחלקת החירום באגף הביטחון של עיריית רחובות ביצעה סיורים ובדקה אופציות, ולבסוף הרימו קופת חולים כללית ומכבי את הכפפה. לאחר הכנות קדחתניות בימים האחרונים והתאמת המקום לביצוע חיסונים, היום יחלו החיסונים על ידי קופת חולים כללית בשעה 13:30. קופת חולים מכבי תתחיל לחסן במקום ביום שני הקרוב.
קראו גם:
מחוויות קרית משה נמסר: "אנו גאים לסייע ולהיות שותפים למבצע החיסונים הלאומי בכלל וברחובות".
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול: "פתיחת מתחם מרכזי גדול עם חניה צמודה תקל על תושבי העיר, על מנת שלא ייאלצו לנסוע אל מחוץ לעיר כדי להתחסן ותעודד אותם להתחסן . אני התחסנתי בתחילת השבוע ומרגיש מצוין ברוך ה׳. על מנת שנוכל לחזור לשגרת חיינו בהקדם האפשרי, ולשמור על העיר רחובות ירוקה- אני קורא לתושבים להגיע ולהתחסן".
חשוב להבהיר כי החיסונים במתחם חוויות למבוטחי כללית ומכבי בלבד וכל בירור /זימון תור מתבצע ישירות מול קופות החולים. מבוטחי קופת חולים מאוחדת בעיר יחוסנו במרכז חיסוני הקורונה שהוקם במרפאת מאוחדת רחוב בנימין 4. זמינות תורים גבוהה באפליקציה, באתר ובמוקד 3383*
לעדכונים – חדשות רחובות