מדלן שמאילוב כהן, תושבת רחובות בת 17, היא הנערה שנהרגה ביום שבת בתאונת הדרכים על כביש 412, סמוך למושב משמר השבעה. קרובת משפחתה שנסעה עמה ברכב עדיין מאושפזת בבית החולים במצב קשה.
מחקירת המשטרה עולה כי נהג רכב שנסע במהירות פגע ברכבן של הבנות בעת שעמדו ברמזור אדום. מעצרו של הנהג הפוגע, בן 21, הוארך עד ליום רביעי.
1 צפייה בגלריה
מדלן שמאילוב כהן
מדלן שמאילוב כהן
מדלן שמאילוב כהן
(צילום: באדיבות המשפחה, מתוך ynet)
קראו גם:
אמה קארין סיפרה בדמעות ל- ynet: "היא הייתה ילדה שאהבה חיים, מלאת חיים. היא אהבה את הרכב ונהגה טוב. היא הייתה ילדה טובה שאהבה את הבית ואת החברות, היא חלמה להיות חוקרת במשטרה ולא נגעה באלכוהול וסיגריות".
משה גלבשטיין, פרמדיק מד"א, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, כלי הרכב היו ממש מרוסקים עם פגיעות פח קשות מאוד, ועמוד הרמזור שנפגע מאחד מהם נטה על צדו".
רזיאל יוסופוביץ, חובש איחוד הצלה, הוסיף: "ראיתי רכב קאיה מעוך מכל הכיוונים ליד הרמזור. שתי הבנות היו לכודות בפנים ושברנו את הרכב כדי להוציא אותן. נהג הרכב שפגע בשתיהן היה מעורפל הכרה. ביצענו החייאה באחת הבנות ואת השנייה הפרמדיקים הרדימו והנשימו לפני ששלחו אותה לבית החולים. הגבר פונה מעורפל הכרה".
חמישה בני אדם נהרגו בסוף השבוע בכבישי הארץ: בתאונה ליד עכו נהרג רוכב אופנוע וחברו נפצע באורח קשה, בן 6 נהרג מפגיעת רכב בנגב ושני אחים - בני 5 ו-7 נהרגו בתאונה ליד מחלף לטרון.
כל העדכונים - חדשות רחובות