כבר כמה שנים שעיריית רחובות מסבסדת חלק מעלויות מצעד הגאווה בעיר, אך להבדיל מאירועים אחרים בהם היא מתהדרת, ממצעד הגאווה היא מתנערת, כך לטענת פעילי חברה תושבי העיר.
1 צפייה בגלריה
מצעד הגאווה בירושלים 2021
מצעד הגאווה בירושלים 2021
מצעד הגאווה בירושלים 2021
(צילום: עמית שאבי)
מזה שלוש שנים שמצעד הגאווה מתקיים בעיר, עם הפסקה של שנה בשל הקורונה, ומשתתפים בו מספרים שלמרות שהעירייה השקיעה במצעד כספים, היא בחרה שלא לפרסם אותו, למרות שמדובר באירוע עירוני לכל דבר.
קראו גם >>>
"העירייה כבר כמה שנים שמה כסף על המצעד", אומרת השבוע פולינה פנקרטוב, פעילה חברתית תושבת העיר. "בפעם הראשונה דובר בסכום שולי, ובפעם הקודמת וגם השנה מדובר על כמה עשרות אלפי שקלים, אבל בלי שום פרסום לאירוע.
"כשיש אירועים בסדר גודל כזה, כשסוגרים רחובות ויש סבסוד של עשרות אלפי שקלים, היית מצפה שיפרסמו אותם כמו שהיה באירוע של שבוע הספר ברחוב הנשיא הראשון ‑ פרסום עם לוגו של העירייה".
"אין בושה לקשט את העיר לכבוד חודש הגאווה בדגלים בצבעי הקשת, ולפרסם לפחות מצפון רחוב הרצל ועד גן המייסדים שלטי חוצות"
לדברי פנקרטוב, הדבר אינו מחייב פרסום בכל העיר, אך כן היה מצופה מהעירייה, שהשקיעה עשרות אלפי שקלים, שתשים את הלוגו שלה על פרסום כלשהו לאירוע העירוני הגדול בו משתתפים בכל פעם אלפים מתושבי העיר.
"אין בושה לקשט את העיר לכבוד חודש הגאווה בדגלים בצבעי הקשת, ולפרסם לפחות מצפון רחוב הרצל ועד גן המייסדים שלטי חוצות על קיום המצעד. שמתם כמה עשרות אלפי שקלים ולא תפרסמו?".
מצעד הגאווה של רחובות יתקיים מחר, יום חמישי, 1 ביולי. כמו בשנים קודמות, הוא יתחיל באיזור המטרו בתחנת הרכבת ויסתיים באיזור שדרות חן והפאבים.
תגובת העירייה תתפרסם כשתתקבל.
לעדכונים - חדשות רחובות