גילה יצחק, תושבת ראשון לציון ובעלת חנות צעצועים בעיר עשתה "רק" עוד מעשה אחד טוב של חסד וסייעה לאם חד הורית. אולם כשהאם הכירה לה תודה והעלתה את המקרה לרשת החברתית, הגולשים לא נותרו אדישים.
1 צפייה בגלריה
גילה יצחק. "שתמיד נהיה בצד הנותן"
גילה יצחק. "שתמיד נהיה בצד הנותן"
גילה יצחק. "שתמיד נזכה להיות בצד הנותן"
(צילום: פרטי)
"אני בהלם. בעלת העסק הזו השאירה אותי חנוקה מדמעות", כך נפתח פוסט שהפך במהירות לוויראלי עם אלפי שיתופים ולייקים. "הייתי ליד חנות צעצועים, שמהחשש שלי אני לא עוברת שם כי אני אם חד הורית ובקושי מצליחה למלא מקרר. שני הילדים הגדולים שלי חמקו ממני ורצו במהירות עם החברים שלהם לחנות ולא הייתה לי שליטה עליהם למספר שניות. הם נכנסו ולקחו משחקים ואני הייתי כל כך נבוכה מהסיטואציה, שהחברים שלהם שילמו בזמן שהארנק שלי ריק לחלוטין. בעלת החנות ראתה כנראה את המצוקה שלי והבקשה החוזרת שלי להחזיר. אמרתי לילד שלי 'לא היום', והוא ענה 'אמא, כל יום זה לא היום'".
קראו גם:
"בעלת החנות אמרה 'קחו כל מה שתרצו, בכיף ובאהבה. אמא יקרה, הכל בסדר, תרגישי בנוח'. פעם ראשונה מאז הגירושים שלי שמישהו היה אנושי. תודה לך יקירה, שימחת לי את הילדים ואותי. החזרת לי משהו בנשמה שזר לא יבין זאת".
יצחק, בעלת חנות "אימפריה של צעצועים" הנמצאת בשכונת גני אסתר, מנסה להסתיר את ההתרגשות והמבוכה שלה מאז פורסם המקרה. "זה קרה ביום שישי, כשיש לחץ של תלמידים שמגיעים מיד אחרי בית הספר. נכנסה אמא ולא ידעתי בכלל מה המצב שלה. ראיתי רק שהילד לוחץ עליה, אבל כשהיא פתחה את הארנק הוא היה ריק. ראיתי שבאמת אין היכולת לשלם, אבל הילדים שלה כל כך התרגשו ורצו קלפים של פוקימון.
מה עשית?
"לקחתי אותה לצד ואמרתי לה שהכל בסדר, שהם יקחו מה שהם רוצים ושהיא תרגיש עם זה בנוח. אחר כך הבנתי שהיא פנתה לאחותי וסיפרה לה מה קרה וגם העלתה על זה פוסט. מה שאני עושה למען אנשים שצריכים את זה הוא ביני לבין הקדוש ברוך הוא. אני רגילה לעשות וזה עניין שחשוב לי. תודה להשם ושתמיד נזכה להיות בצד הנותן".