הם חיים יחד, עובדים יחד ואוהבים כבר 40 שנה! לכבוד יום האהבה, ולא רק, הכירו את הזוג האוהב והאהוב של המרכז הרפואי קפלן ברחובות.
1 צפייה בגלריה
הברגמנים. לא רק ביום האהבה
הברגמנים. לא רק ביום האהבה
הברגמנים. לא רק ביום האהבה
(צילום: המרכז הרפואי קפלן)
"הכרנו מאז שהיינו ילדים בעיר קטנה בבלארוס, אבל החיבור הגיע רק כשהיינו סטודנטים", מספרת נינה. "בעקבות פגישה מקרית ברחוב חזרנו לדבר, ואז החלטנו לנסות את זה. בדייט הרביעי כבר הבנתי שיש כאן חיבור רציני", היא אומרת בחיוך.
קראו גם:
הברגמנים הם לא היחידים שעוסקים במקצוע הרפואה במשפחה: "בתנו בת ה-29 משלימה בימים אלו את הדוקטורט שלה בפסיכולוגיה רפואית. אנחנו שמחים מאוד שהיא ממשיכה בדרך הזו, מעודדים אותה ועוזרים לה תמיד, במה שרק אפשר!", מספר גנאדי בגאווה ומוסיף: "לעומת זאת, הבן הבכור שלנו, בן 38, דווקא הלך לעולם אחר לגמרי ויש לו עסק מצליח בתחום התקשורת, ואבא לשני נכדינו המתוקים. לא משנה מה הם עושים, מה שחשוב לנו זה שיהיו בריאים ושיעסקו במה שהם אוהבים".
איך זה לעבוד באחד המקצועות התובעניים שיש, ובעיצומן של שנתיים לא פשוטות?
גנאדי: "שתי המחלקות שלנו עומדות ממש בחזית המאבק, גם עם חולי הקורונה וגם במטופלים אחרים. התורנויות ארוכות ומאתגרות אפילו יותר, אבל אני מקווה שנעבור גם את זה בשלום".
נינה: "לא קל, אבל כמו בכל דבר בחיים, אנחנו ביחד גם בזה. אנחנו עובדים באותו בניין, אבל שנינו כל כך עסוקים שבכלל לא מתראים במהלך העבודה. מצליחים לשבת רק בסוף היום, כשאנחנו נפגשים בבית".
וכמו בכל זוגיות, ובוודאי בזוגיות בה חולקים מקצוע, מה בנוגע לתחרות?
גנאדי: "וודאי שיש תחרות מקצועית, אבל בינינו יש תחרות בריאה, שמעלה את הידע שלנו והרמה המקצועית שלנו. אני מאמין שכשיש תחרות - אתה מתאמץ ומביא תוצאות טובות יותר. בטח במקצוע שדורש התמדה, כמו בעולמות הרפואה".
לעדכונים - חדשות רחובות