בני זוג מרחובות שהזמינו צלם לחתונתם, לא קיבלו לטענתם את התמונות והווידאו מהחתונה במשך ארבע שנים.
1 צפייה בגלריה
בלי אלבום דיגיטלי
בלי אלבום דיגיטלי
בלי אלבום דיגיטלי
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
על פי כתב התביעה שהגישו לאחרונה, בסוף שנת 2014 יצרו בני הזוג קשר עם הצלם במטרה שיצלם את חתונתם. הצדדים הסכימו כי ביום האירוע יקבל הצלם 1,500 שקלים מקדמה, ויתרת התשלום של 2,500 שקלים תועבר לו לאחר קבלת התמונות, הווידאו הערוך והאלבום הדיגיטלי שיועברו כשבועיים לאחר האירוע.
במעמד ההתקשרות הבהירו בני הזוג לצלם כי לאחר האירוע הם עתידים לעבור להתגורר בחו"ל, ולכן חשוב להם שיעמוד בזמנים. האירוע התקיים במועד, הצלם הגיע, קיבל את המקדמה וצילם את התמונות לאורך האירוע.
אלא שעל פי כתב התביעה, עברו שבועיים, ולמרות פניות חוזרות מצד בני הזוג הצלם לא שלח אליהם את התמונות.
בחלוף שלוש שנים מהאירוע, בני הזוג המשיכו לבקש את התמונות שתיעדו את חתונתם, אך הצלם הודיע להם כי הוא לא מוצא את תיקיית הצילומים שלהם ולא את הווידאו.
בהתכתבויות בין הצדדים ביקשו בני הזוג שוב ושוב מהצלם שימצא את הצילומים, ובסופו של דבר הוא הודיע להם כי הם נמצאו והדיסקים מוכנים עבורם, אך לאחר מכן חזר בו ואמר כי הדיסקים ריקים, כי יש רק תמונות סטילס שצולמו והווידאו אינו בנמצא.
אם לא די בכך, אחיו של החתן הלך לאסוף את האלבום הדיגיטלי שהובטח, אך גילה כי מדובר באלבום תמונות רגיל ובו תמונות שפותחו בחנות צילום.
על פי התביעה, לאחר שנה שלמה נוספת של בקשות, טען הצלם כי תיקן את הכונן הקשיח בו נשמר הווידאו ושלח אותו לזוג, אך אז הם גילו לאכזבתם כי הווידאו קצר במיוחד, באיכות ירודה, והוא אינו ערוך.
הם תובעים מהצלם לפצות אותם בסכום של 52 אלף שקל על עוגמת הנפש שנגרמה להם.