חבר האופוזיציה במועצת עיריית רחובות, אביב איטח, הגיש אתמול (שני) תביעת לשון הרע נגד חברו לשולחן, חבר המועצה, רועי שרעבי. זאת בטענה שהוציא את דיבתו רעה בישיבת מועצה, ובתחלופת מיילים שנשלחה בתפוצה רחבה, ביניהם גם לאישים בכירים.
1 צפייה בגלריה
( אביב איטח | צילום: קובי קואנקס)
לפי כתב התביעה, בישיבת מועצה שנערכה ב-13.11.19 אמר שרעבי כי איטח: "מקדם עסקים שהוא מזמין נערות ליווי עושה קוק" (כך הניסוח במקור א.ק.). בהזדמנות אחרת, לפי כתב התביעה, שלח שרעבי מייל בתפוצה רחבה, ובו הכפיש לכאורה את איטח ושלח רמיזות מכפישות לגבי חייו האישיים.
קראו גם:
עוד טען איטח בתביעתו כי הפרוטוקולים של ישיבות המועצה פתוחים לציבור, והדבר פגע בו עמוקות כי הדברים שנאמרו על ידי שרעבי השפילו אותו והפכו אותו ללעג ולקלס בחוצות העיר.
בישיבת מועצה נוספת, על פי כתב התביעה, ביקש שרעבי לתקן את הפרוטוקול, אמר שהיו דברים שלא היו ולא נבראו, וכי הוא מתנצל בפני איטח. לטענת איטח לאחר ששרעבי שלח שליחים והתנצל, הוא התכוון להסתפק בהתנצלות הפומבית ולהניח לפרשה.
מה ששינה את החלטתו היה מייל ששלח ב-2.11.20 בתפוצה רחבה, שכללה את חברי המועצה, מבקר המדינה, שר הפנים, ועוד בכירים מהעירייה כולל ראש העירייה, ובו ביקש לקבל לידיו כחבר מועצה מסמכים שונים, לרבות החלטות בוועדות הנחות ארנונה. במענה למייל, שאף הוא הגיע ככל הנראה לכל המכותבים, השיב שרעבי: "אני מבין שאתה באופוזיציה אך בבקשה, אתה מתחיל להיות ליצן החצר של מועצת העיר", והוסיף: "לדעתי חשוב מאוד שתלך לאבחון אם אתה צריך טיפול נפשי".
באותה תחלופת מיילים, כך על פי כתב התביעה, ציין שרעבי גם פרשייה שבה הייתה מעורבת לכאורה "בחורה תמימה ומדהימה".
בעקבות הדברים הללו טוען איטח שנעשה לו עוול, ודורש פיצוי על לשון הרע בסכום של רבע מיליון שקלים.
תגובת עו"ד אלדד אהרוני ועו"ד נדב עשהאל המייצגים את אביב איטח: "למרות שאדון שרעבי חזר בו מדבריו והתנצל חזור ואמור, הוא המשיך להכפיש ולפגוע בשמו הטוב של מרשנו , שהינו נבחר ציבור צעיר, מסור ומבטיח שלעתים קרובות ובעיקר במערכות בחירות יש המנסים לפגוע בו ובעתידו הפוליטי מתוך מניעים אישיים, תוך כדי הפצת דברי לשון הרע, הבל ורעות רוח.
"מרשנו החליט לעשות סוף לתופעה שבה נבחרי ציבור משמיצים האחד את השני ללא הבחנה ונשיאה באחריות, משמע הכל מותר".
רועי שרעבי מסר בתגובה: "ניפגש בבית המשפט".
לעדכונים - חדשות רחובות