בקשה לצו הרחקה שהוגשה השבוע בבית משפט השלום ברחובות, מגוללת את סיפורן של שתי משפחות באחת משכונות העיר, שמסוכסכות כבר שנים רבות. מפרוטוקול הדיון שהתקיים השבוע בעניינם, עולה שהזוג המבוגר גר בדירתם כבר ארבעה עשורים. הצרות התחילו לפני כעשור, אז נכנסה משפחתו של השוטר להתגורר בבניין. מאז, לטענתם, החלו שיפוצים שמיררו את חייהם, והם סובלים מחרקים וממטרדים שונים.
1 צפייה בגלריה
סכסוכי שכנים
סכסוכי שכנים
סכסוך שכנים שנמשך עשור
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
משפחת השוטר לעומת זאת מספרת סיפור אחר, לטענתה מדובר על זוג שמטריד אותם, ובימים אלו אף הגישו כנגדם תביעה בגין חשון הרע, על רקע הערות גזעניות שהעירו לכאורה כלפי השוטר, בן העדה האתיופית. בדיון, טען הזוג המבוגר שהאמירה "ג'ונגל" התייחסה לחרקים הרבים שישנם מאז המשפחה מתגוררת במקום, ולא בכוונה לרמוז על אפריקה, או על מוצאה של המשפחה. מהדיון עולה שהמצב בין שתי המשפחות הסלים כל כך לאחרונה, עד כי שני הצדדים טוענים למעשי ונדליזם במכוניות שלהם, לפנצ'רים בגלגלים, הוצאת טסות הרכב ועוד. הזוג המבוגר אף הגיש כנגד השוטר תלונה במח"ש.
עוד עולה מהדיון כי השוטר דרש שהזוג יכתוב מכתב התנצלות על האופן שבו התבטאו, ויציב את המכתב במקום גלוי בחדר המדרגות. עוד עולה מהדיון שתביעת לשון הרע הוגשה כיוון שלא התנצלו.
השופטת שרון צנציפר הלפמן לא נענתה לבקשות הצדדים ולא נענתה לבקשה לצו הרחקה. בהחלטתה ציינה כי הצדדים רשאים לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותם המתאימים לפתרון הבעיות שתוארו בדיון, והוסיפה: "יש לקוות כי הצדדים ישכילו לנתב את יחסיהם ליחסי שכנות טובה".
כל העדכונים - חדשות רחובות