רגע מחמם לב התרחש אתמול (רביעי) באמצעות הפייסבוק, כאשר נהג אגד הבחין בפוסט של חייל שאיבד את ארנקו בנסיעה שלו.
1 צפייה בגלריה
מרק ברנשטיין
מרק ברנשטיין
מרק ברנשטיין
(צילומים: פרטי, pixabay)
קראו גם:
מרק ברנשטיין, נהג אגד מזה 29 שנים, והנהג הקבוע של קו ירושלים תל אביב, עשה סריקה באוטובוס ביום שלישי האחרון ומצא ארנק ובו כסף ותעודות רבות. "העבדתי אותו ביד לסדרן ולא שמתי בחבית של האבדות, כי היה שם כסף. הסדרן העביר את הארנק בעצמו למחלקת האבדות", מספר ברנשטיין הבוקר.
אתמול (רביעי) העלה החייל פוסט בדף הפייסבוק "איך אתה יודע שאתה רחובותי", ובו כתב שאבד לו הארנק בנסיעה ובו כרטיסי אשראי, כסף מזומן, רישיון נהיגה ועוד. החייל אמר שישמח לשיתופים ולכל דבר שיסייע בידו למצוא את הארנק. מי שראה את הפוסט הוא לא אחר ממרק ברנשטיין, שמצא את הארנק יום קודם לכן בסריקת האוטובוס לאחר הנסיעה.
"אני תושב רחובות. הסתכלתי בפייסבוק ואני רואה מישהו מוכר, זיהיתי אותו ומיד ניסיתי ליצור קשר. השארתי את המספר שלי בתגובות והוא התקשר והודה לי מאוד, הוא בירך אותי ואיחל לי את הכי טוב שבעולם. אמרתי לו שהחיילים הם הילדים של כולנו וזה ה- א'-ב' של העבודה שלנו באגד – כל אבדה אתה צריך להיות אחראי שתגיע למקום שלה, כדי שיוכלו לאתר אותה", אומר ברנשטיין ומוסיף שהחייל שאל האם כל הדברים נמצאים בארנק, וברנשטיין הרגיע אותו שהכול שם, שכל שעליו לעשות הוא לגשת לתחנת רחובות למחלקת אבדות.
ברנשטיין, בוגר יחידה קרבית מובחרת ובוגר כפר הנוער בן שמן, מספר שתמיד חונך לערכי יושר, אחריות ואהבת הזולת. "חשוב לי שאנשים יבינו. אגד היא יותר מחברה שמסיעה מיליוני אנשים ברחבי הארץ, היא אחראית עליהם, ולכן אני גאה שאני חלק מהחברה הזו כבר 29 שנים, ואני שמח שעשיתי את עבודתי נאמנה".
החייל הבטיח שיכין עוגיות למוצא הישר ואף עדכן בדף הפייסבוק שהן כבר בהכנה לקראת הבאתן לנהג הישר ברנשטיין.
כל העדכונים - חדשות רחובות