מעצרו של תושב האיזור (56) הוארך אתמול (רביעי), בחשד שהתחזה בפני נשים למשקיע בבורסה והוציא מהן 740 אלף שקלים במזומן ותכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים. בחקירה, אותה מנהל מפלג ההונאה של משטרת תל אביב, התברר כי מדובר במורה פרטי שאין לו שום קשר לבורסה.
1 צפייה בגלריה
(המחשה: Shutterstock)
קראו גם >>>
מפרטי תיק החקירה עולה כי את אחת הנשים הכיר החשוד באמצעות אתר היכרויות. "הוא הוציא ממנה כספים ותכשיטים במרמה, בתואנה שמדובר בהשקעה, טוען גורם במשטרה, "אבל הוא לא עשה כלום, כי הוא מורה פרטי ולא מתעסק בבורסה. אנחנו מאמינים שיהיו תלונות נוספות בהמשך".
המתלוננות הראשונה טוענת כי העבירה לרשותו של המורה תכשיטים ושעונים המוערכים בכמאות אלפי שקלים, וביקשה ממנו שיעריך אותם בעבורה. אך האיש בחקירתו טוען כי התכשיטים היו חסרי ערך, ולאחר שבישר לה זאת, היא אמרה לו להשאיר אותם אצלו, אז הוא זרק אותם.
המתלוננת השנייה, לדברי גורם המעורה בחקירה, הכירה את המורה כשזה הגיע לשכור ממנה דירה. "היא העבירה לו 700 אלף שקלים במזומן, והוא אמר לה שהוא ישקיע אותם בעבורה. הוא בא אליה מספר פעמים, לקחת ממנה כרטיס אשראי על מנת להוציא כספים, וכך הוא הגיע לאט לאט ל-700 אלף שקל".
"יש עדויות מגבות אשר מציינות את ההתנהלות התמוהה שבין העצור לגברת הראשונה", ציינה שופטת המעצרים בתל אביב ענת יהב, "לכך יש להוסיף את דבריה של בת-זוגו, ותוכנם אינו עולה בקנה אחד עם הדברים שהעצור אומר", קבעה השופטת, והאריכה את מעצרו של האיש בחמישה ימים.
לכל העדכונים - חדשות רחובות