החברה העירונית רחובות בשיתוף אגף החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית תפעיל גם השנה את בית הספר של החגים, של משרד החינוך, עבור כיתות א' עד ב' וחטיבה צעירה, בין התאריכים 13-17.12.
המשתתפים ייהנו מפעילויות מגוונות ועשירות ברוח החג וכן ישתתפו בפעילות האינטראקטיבית של בימת הנוער רחובות, המתוכננת למהלך חג החנוכה ותכלול מגוון תכנים מעשירים מעולם התיאטרון.
1 צפייה בגלריה
גן ילדים,
גן ילדים,
(המחשה: shutterstock)
פעילות בית הספר של החגים תתקיים בין השעות 13:00-8:00 בבתי הספר, בהתאם למתווה משרד החינוך, לפיו לא ניתן לערבב כיתות ושכבות, ופתיחת כיתה מותנית ברישום של מינימום 10 תלמידים. יש לדאוג לצייד את הילדים בארוחת בוקר מידי יום.
ההרשמה לבית הספר של החגים, עבור ילדים שאינם רשומים לצהרוני ניצנים בבתי הספר בשגרה, בעלות של 100 שקל ל-5 ימי הפעילות, תתאפשר באתר החברה העירונית עד לתאריך ה-8.12. לא תינתן אפשרות לרישום יומי/חלקי. לא תינתן אפשרות להירשם ליום ארוך הכולל צהרון.
קראו עוד >>
תלמידים אשר רשומים לצהרוני ניצנים בבתי הספר בשגרה, אינם נדרשים לבצע רישום, מכיוון שהמסגרת השנתית בצהרון כוללת ימים ארוכים בחופשת חנוכה, בין השעות 16:00-8:00, לרבות ארוחת צהריים.
את ההרשמה לפעילות "בית הספר של החגים" לא ניתן יהיה לבטל באף שלב, בשל הכנות והיערכות של צוות הצהרונים לקראת ימי הקייטנה.
ראש העיר, רחמים מלול: "אנו עושים הכל על מנת לשוב לשגרה ולסייע להורים לשוב לשגרה. הכנו את מערכת החינוך העירונית על מנת שהלמידה תהיה בטוחה ובריאה בהתאם לכל הנחיות הזהירות, וכעת אנו מוציאים לפועל גם את בית הספר של החגים. אנו מאחלים לילדים וגם להורים חג חנוכה שמח ובטוח".
לכל העדכונים - חדשות רחובות