השבוע הוגש כתב אישום נגד תושב האזור ששלח לאשתו לשעבר איומים באמצעות המסנג'ר בפייסבוק, ובהם רמז על מקרים שגבר רצח את אישתו.
1 צפייה בגלריה
לצאת ממעגל האלימות
לצאת ממעגל האלימות
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
כתב האישום אשר הוגש בבית המשפט השלום ברחובות, מגולל סיפור של משפחה שמתגוררת באזור. מכתב האישום עולה כי הגבר נסע מרחק גדול ממקום מגוריו לעיר בשפלה, וזאת כדי לראות את שני ילדיהם המשותפים - שלו ושל בת זוגו לשעבר, במסגרת הסדרי ראייה המתקיימים במרכז קשר, בפיקוח של עובדות סוציאליות.
קראו עוד:
לאחר ביקורו האחרון שלח הגבר לאם ילדיו הודעות באמצעות המסנג'ר ובין היתר כתב לה: "חולת נפש, נסעתי חצי מדינה כדי לשמוע משרמוטות שאני לא מכיר שאני פדופיל ולשבת עם הילדים שלי 20 דקות", "אני נראה לך חמור?", "בגלל זה אחר כך מראים בחדשות על אנשים נורמטיביים, בעל רצח את אישתו", כתב לה והוסיף: "רק תזכרי שאני לא נורמטיבי, אני יותר גרוע, אני סוציופת. אני סובל אותך הרבה זמן ובמכה אחת הייתי שובר לך את עמוד השדרה".
בתגובה לדברים, האישה שלחה לגבר כי בכוונתה לשלוח את ההודעות המאיימות למשטרה, ועל כך השיב לה בתגובה: "אני לא מאיים, אני מסביר לך שאם לא היית האישה של הילדים שלי, הייתי מעיף לך את השיניים כבר מזמן", ו"תפתחי את האינטרנט, סטטיסטית, כמה נשים מכניסות גברים לכלא בגלל זה ואז הגבר יוצא מהכלא ורוצח את האישה כי בארץ מסכימים לנשים לעשות מה שהן רוצות, כי בארץ אין חוקים אז מוציאים את הגבר מהכלא ומוצאים את הנשים בפרדס".
כאמור, כנגד הגבר הוגש כתב אישום בגין איומים.
כל העדכונים - חדשות רחובות