כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב האיזור בגין תקיפה חמורה של גבר בחנות אופניים ברחוב הרצל ברחובות. האירוע התרחש לפני כשנתיים, אז הגיע בנו של הנאשם לחנות ממנה רכש בעבר סוללה לאופניים חשמליים, והחל לצעוק, לאיים ולדרוש שהסוללה תוחלף בחדשה בטענה שהמוצר שרכש פגום והסוללה אינה עובדת.
1 צפייה בגלריה
האב ובנו תקפו יחד
האב ובנו תקפו יחד
האב ובנו תקפו יחד
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
למשמע האיומים והצעקות ניגש למקום שכן וביקש מהנער להפסיק לאיים ולצעוק, בתגובה הנער דחף אותו ואיים, "חכה, חכה, עכשיו אבא שלי מגיע אליך", והזעיק את הנאשם למקום.
כעבור זמן מה הגיע הנאשם ברכבו לחנות כשהוא חמוש במוט ברזל. הוא פנה לכיוונו של הגבר שבמקביל כבר ספג אגרופים מידי הבן. לפי כתב האישום, האב הצטרף לבנו והיכה את הגבר באמצעות מוט הברזל. הגבר ניסה להימלט ונכנס לתוך רכב שהיה בסמוך, אך הנער הצליח לשלוף אותו מהרכב דרך החלון, היכה אותו במכות אגרוף נוספות בעוד שאביו ממשיך להכות אותו במוט ותוך כדי כך גורם נזק גם לרכב.
כשהצליח הגבר המותקף להימלט, רדף אחריו הנאשם עם מוט הברזל והיכה אותו בגבו ובצווארו. עדים לאירוע הזעיקו את המשטרה למקום ורק אז נמלטו הוא ובנו ברכבם.
הגבר המותקף פונה לבית החולים, שם הוא אובחן כסובל מחבלות רבות, שבר בקרסול, נפיחות וכאבים בהליכה שהצריכו הסתייעות בקביים ובגבס. נגד הנאשם כאמור הוגש כתב אישום השבוע בגין חבלה חמורה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והיזק לרכוש במזיד.
כל העדכונים - חדשות רחובות