לא רק החיים חזרו לשגרה אלא גם ניסיונות הגניבה. אחרי תופעת "הגנב שנתקל באנשים ונעלם עם הארנק", מדווחים תושבים על מה שנראה כתופעה חדשה ברחוב הרצל ברחובות: אדם שמבקש שיחת טלפון ובורח עם הסלולארי.
1 צפייה בגלריה
( רחוב הרצל ברחובות | צילום: אבי מועלם)
"לא חשבתי שבחיים שלי, אראה כזה דבר פה ברחוב הראשי", מספר אורי, שהיה עד לאחד המקרים הללו השבוע, ומספר: "הגיע גבר שנראה בסדר גמור, לא נרקומן או איזה מטורף, ביקש שיחה מבחורה שעמדה קרוב אליי, היא לא חשדה, וחשבה שבאמת הוא צריך שיחה, ברגע שהוא לקח את הטלפון הוא פשוט התחיל לרוץ", הוא מספר.
מה קרה אז?
"הבחורה לא ויתרה והתחילה לרדוף אחריו, הוא חצה את הכביש הראשי בהרצל והמשיך בריצה עד שנעלם עם הפלאפון, היא קראה למשטרה אבל לא הצליחו למצוא אותו".
לדברי בעלי עסקים ברחוב אין מדובר במקרה יחיד, "היו עוד כמה וכמה מקרים כאלה ששמענו עליהם, וצורת הגניבה הייתה דומה".
ניסיון גניבה דומה התרחש השבוע גם בשעריים. "עמדתי בתחנת אוטובוס בשעריים והגיע בחור עם תחבושת על הראש, נראה ממש פצוע וביקש ממני שיחה", מספרת תושבת העיר ומתארת את האירוע שחוותה: "הוא אמר שהוא חייב שיחה כי אין לו כסף למונית והוא צריך שיבואו לאסוף אותו, הוא היה נראה מפוקפק טיפה אבל לא היה לי נעים להגיד לא. הוא לקח את הטלפון והתנהג מוזר, ואז הוא ניסה לרוץ אבל החליק, והטלפון נפל לו, כל כך נבהלתי שלקחתי ממנו את הטלפון וברחתי מהמקום. אני מציעה לאנשים להיזהר".
תגובת המשטרה תתפרסם כשתתקבל.