בשבועות האחרונים עולות תלונות רבות של תושבי העיר רחובות על כייס מקצועי שנראה כי פועל בקניון רחובות ובאזור רחוב הרצל. השיטה: להתנגש באנשים "בטעות" ולשלוף מתיקם או מכיס מכנסם ארנק.
1 צפייה בגלריה
הרצל פינת יעקב ברחובות
הרצל פינת יעקב ברחובות
הרצל פינת יעקב ברחובות
(צילום: מיינט רחובות)
"כבר פעמיים בשלושת השבועות האחרונים ראיתי אנשים שהתלוננו ברחוב שמישהו לקח להם את הארנק מהתיק או הכיס", מספר בעל חנות ותיקה ברחוב הרצל. "פעם אחת זו הייתה אישה מבוגרת שמספרת שמישהו התנגש בה ברחוב, היה נראה לה שיכור או משהו כזה, שנייה אחרי זה היא שמה לב שהארנק נעלם לה מתוך התיק. בפעם אחרת בן אדם מספר שמישהו התנגש בו, גם ככה סתם ברחוב, וגם במקרה הזה אחרי שנייה הוא שם לב שאין לו ארנק בכיס האחורי. גניבות, זה לא משהו חדש, אבל כזה דבר עוד לא היה אף פעם בעיר", הוא טוען.
תושבים מדווחים על מספר מקרים דומים שהתרחשו לאחרונה גם בקניון רחובות. שרון לוי, ששהתה עם ילדיה במתחם האוכל לאחר בילוי בקולנוע באחד הערבים השבוע, מספרת שכויסה בזמן שעמדה בתור לאחת מחנויות המזון.
"היה מאוד עמוס והיו הרבה אנשים, בנוסף לזה הייתי עם הילדים וחיכינו שיגיע התור שלנו. אנשים תוך כדי עברו ופתאום מישהו התנגש בי די חזק וביקש סליחה, כשהגעתי לתור שלי ורציתי לשלם לא היה לי ארנק", היא מספרת, ומוסיפה: "אני יודעת שכמה רגעים לפני זה היה לי ארנק כי שילמתי בקולנוע והוצאתי כסף מהכספומט לפני שניגשנו לדוכן האוכל, איך אנשים מעזים לגנוב ככה לאור יום מאנשים אחרים את מה ששייך להם? אני מרגישה כל כך רע מאז, אני צריכה להוציא את הכול מחדש, רישיון, תעודת זהות, ויזות, זה פשוט סיוט".
ממשטרת ישראל נמסר: "לא מוכרת במשטרה תלונה כמתואר בפנייתך".