עלייה בתחלואה בשכונת רחובות ההולנדית: בבית הספר 'נבון' התגלו נכון לשעה זו (רביעי בבוקר) 11 חולים מאומתים בכיתה אחת, ועוד 2 אנשי צוות חינוכי מאומתים.
1 צפייה בגלריה
בית ספר נבון ברחובות
בית ספר נבון ברחובות
בית ספר נבון ברחובות
(צילום: מיינט רחובות)
קראו גם:
מיד עם קבלת הדיווח על גילוי מספר חולים מאומתים,ראש העירייה וממלא מקומו החליטו כי שכבת כיתות ב׳ שבה התגלו החולים לא תלמד היום ועד לבחינה עדכנית של המצב. בעוד מספר שעות תתקיים הערכת מצב מחודשת האם לסגור את כלל בית הספר.
כמו כן פעלו מול משרד הבריאות ופיקוד העורף להקמה מיידית של מתחם בדיקות בהגעה רגלית בבית הספר לכלל התלמידים וההורים, על מנת לאתר חולים נוספים ולקטוע את שרשרת ההדבקה וממתינים לתשובה בנושא.
כזכור, בית ספר "נבון" ברחובות ההולנדית היה אחד ממוקדי ההתפרצות הראשונים בתחילת מגפת הקורונה, והיה אחד מבתי הספר הראשונים בארץ שנסגר לאחר גילוי חולים מאומתים בקרב התלמידים והצוות.
ראש העירייה, רחמים מלול: ״עם קבלת הדיווחים על גילוי החולים המאומתים במקום החלטנו כי תלמידי שכבת ב לא ילמדו, ואנחנו שוקלים האם לסגור את בית הספר על מנת לשמור על בריאותם של התלמידים ואנשי הצוות הנוספים. כמו כן דרשנו מפיקוד העורף ומשרד הבריאות להביא למקום מתחם בדיקות על מנת לאתר חולים נוספים שלא ידביקו נוספים.
אנחנו עוקבים מקרוב אחרי המצב ואני קורא להורים ולתושבי השכונה- אנא שמרו על הנחיות הסגר והקפידו על הנחיות הבידוד. אל תצאו מהבית שלא לצורך. חשוב למנוע התפרצות בשכונה והמשך תחלואה״ .
ממלא מקום ראש העירייה זוהר בלום : ״אנחנו עוקבים מקרוב אחר המצב בבית הספר ונמצאים בקשר הדוק עם ההורים ועם ההנהלה וכן עם הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך, הבריאות ופיקוד העורף . אנחנו מבקשים מההורים להקפיד על הנחיות הבידוד כדי שלא יידבקו בני המשפחה הנוספים. נמשיך ונעדכן בהתאם להתפתחויות״ .
לעדכונים - חדשות רחובות