בשל הסגר, שיחל היום (ראשון) עיריית רחובות תאפשר החל ממחר (שני) חנייה חינם במקומות המסומנים כחול לבן ברחבי העיר ובחניית ביה"ח קפלן. שימו לב שהחנייה בחינם אינה כוללת את פארק המדע, פארק הורוביץ והסנטרו.
1 צפייה בגלריה
רחוב הרצל, מרכז העיר רחובות
רחוב הרצל, מרכז העיר רחובות
רחוב הרצל, מרכז העיר רחובות
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
ההחלטה התקבלה בשל רצון של העירייה להקל על התושבים במהלך הסגר וכן לאפשר את הרכישה מהעסקים המקומיים החיוניים שפתיחתם מותרת בסגר. זאת ביוזמת חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה, אבי קינד, שפנה למנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני, ליאור שוקרי,שהיה שותף למהלך, ולראש העירייה, רחמים מלול, שאישר את היוזמה.
דו"חות יינתנו על ידי הפקחים רק בגין חניה במקומות אסורים.
רחמים מלול, ראש העירייה: ״חשוב לנו להקל על תושבי העיר בימים האלה של הסגר ולאפשר חניה קלה וזריזה. המהלך גם מאפשר לנו לחזק את העסקים המקומיים שפתיחתם מותרת בימי הסגר".
חבר המועצה אבי קינד: ״מדובר בעוד צעד קטן שאנחנו יכולים לעשות למען התושבים. בתקופה קשה כזו, אני מודע לכך שיש תושבים שומרי חוק שלעיתים בעקבות הלחץ שהם מצויים בו שוכחים להפעיל את אחת מאפליקציות התשלום על החניה, כואב לי הלב לראות אותם מקבלים קנס. אני שמח שראש העירייה נענה לבקשתי וממשיך לגלות גמישות והבנה ולעשות כל שביכולתו למען התושבים בתקופה מורכבת זו״.
ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, שילוט פיקוח ושיטור עירוני: ״חשוב לציין כי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר.אני מאחל לכל תושבי רחובות בריאות איתנה".
לעדכונים - חדשות רחובות