האובך שהטריד אותנו ולכלך את הבית בימים האחרונים מתחיל להתפזר, המעלות יורדות,אבל לא לאורך זמן. מה מחכה לנו בליל הסדר? איך יראו ימי חול המועד ברחובות? כל הפרטים והתחזית המלאה לפי השירות המטאורולוגי הישראלי.
2 צפייה בגלריה
מזג האוויר מתחמם
מזג האוויר מתחמם
מזג האוויר שוב משתנה ברחובות
(צילום המחשה: canva)

היום (שישי 19/04) יהיה מעונן חלקית עד בהיר. האובך והאבק שליוו אותנו ביומיים האחרונים יעלמו בהדרגה, הטמפרטורות ירדו ויהיו רגילות לעונת האביב: 17-23 ברחובות. הלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית.
שבת (20/04) תהיה גם היא בהירה עד מעוננת חלקית, תחול עליה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ. ברחובות הטמפרטורות ינועו בין 13°-24°.

קראו גם:

ראשון (21/04) ימשיך להיות מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה קלה בטמפרטורות בהרים ובפנים הארץ, אבל ברחובות הן יישארו 16°-23°.

2 צפייה בגלריה
ליל הסדר פסח ארוחת חג
ליל הסדר פסח ארוחת חג
מה יהיה מזג האוויר בליל הסדר?
(צילום המחשה: shutterstock)

מה מחכה לנו בערב ליל הסדר? התחזית של יום שני (22/04) בהירה אבל דווקא ביום החג מזג האוויר שוב מתחיל להשתנות ולהתחמם במידה ניכרת, במיוחד בהרים ובפנים הארץ, וגם באזור רחובות: 13°-25°.
לפי התשקיף, ביום החג (שלישי) וגם בימי חול המועד מגיע שוב מהפך במזג האוויר והתחממות משמעותית, המעלות יזנקו ויחצו את קו ה-37 (יתכן שאף יגיעו ל-40): שלישי 15°-30°, רביעי 21°-37°, חמישי 24°-37°.
אם תכננתם טיולים, כדאי שתצטיידו בכובע, קרם הגנה ואולי עדיף לקפוץ לים?