סולומון מרשה הלך אמש (שלישי) לעולמו והוא בן 51 בלבד. אין מי שלא זוכר את דמותו הבלתי נשכחת כ"שמלש" בסדרה המצליחה "נבסו", אבל הוא עשה הרבה יותר מזה. בת ים נפרדת ממנו באהבה גדולה.
3 צפייה בגלריה
סולומון מרשה ז"ל
סולומון מרשה ז"ל
סולומון מרשה ז"ל. הלך לעולמו בטרם עת
(צילום מסך מתוך יוטיוב)

מרשה ז"ל היה שחקן מוכשר וקומיקאי אדיר. הוא שיחק בסדרות הטלוויזיה "נבסו" ו-"אינדל" ובסרט הקולנוע "עלים אדומים. אמש (שלישי). הוא הלך לעולמו בפתאומיות כתוצאה מאירוע לבבי.

קראו גם:

מרשה היה מוכר לקהל הרחב בעיקר מתפקיד 'שמלש' - דודו של גילי, גיבור הסדרה "נבסו". הוא היה בוגר בית הספר למשחק של ניסן נתיב, הופיע באינספור הופעות סטנד-אפ, ובנוסף שיחק לפני כעשר שנים בסרט "עלים אדומים", שדובר ברובו אמהרית ועסק בקשיש מהעדה האתיופית שעובר בין הבתים של ילדיו אחרי שאיבד את אשתו. הוא שיחק גם בתיאטרון והיה ידוע גם כסטנדאפיסט.

3 צפייה בגלריה
סולומון מרשה ז"ל
סולומון מרשה ז"ל
סולומון מרשה ז"ל. השאיר חותם בלתי נשכל
(צילום: מתוך אינדל באדיבות HOT)

"אנחנו נפרדים מהשחקן האהוב ופורץ הדרך סולומון מרשה", נכתב בערוץ IETV 140, שמיועד לבני הקהילה האתיופית: "סולומון שיחק בתפקידים בלתי נשכחים בסדרות כמו 'נבסו' והסדרה החדשה 'אינדל'. תרומתו לעולם הבידור תשאיר חותם בל יימחה והוא ייחסר לכולנו. יהיה זכרו ברוך".
השחקן שי פרדו, ספד לו בפייסבוק: "סלמון מרשה, איש של תרבות וכישרון רב-תחומי, הלך מאיתנו בטרם עת והשאיר חלל עצום בלבבות כולנו. סלמון היה אדם נדיר, שהביא אור ושמחה בכל מקום שבו פעל. כשחקן, זמר, שדרן וסטנדאפיסט, הוא הצליח לגעת בנשמות של אינספור אנשים ולהפוך רגעים של כאב לחיוך, להעלות חיוך ולהעניק משמעות חדשה לרגעים היומיומיים".

3 צפייה בגלריה
מודעת האבל לזכר סולומון מרשה ז"ל
מודעת האבל לזכר סולומון מרשה ז"ל
מודעת האבל לזכר סולומון מרשה ז"ל
(צילום מסך)

הלווייתו תתקיים היום ב-12:00 בבית העלמין בחולון. השבעה תתקיים בבית המשפחה ברחוב ישראל בן ציון 7, דירה 2, קומה 1, בבת ים (סוכת אבלים).