חשש הקורונה: שלט שנתלה אתמול (שלישי) על דלת סניף 'מכבי שירותי בריאות' בשדרות ירושלים ברחובות, ועליו הכיתוב שהסניף סגור בשל חשש לווירוס הקורונה הטריד את העוברים ושבים. הבוקר מרגיעים במכבי ומסבירים שבסניף נקטו זהירות יתר אך לא מדובר בווירוס קורונה.
1 צפייה בגלריה
חשש הקורונה הוסר
חשש הקורונה הוסר
חשש הקורונה הוסר
(צילום המחשה: shutterstock)
הסיבה לתליית השלט היא מאחר ואתמול אחר הצהריים הגיע אדם חולה לסניף עם חשש לקורונה. האיש שהה בסין לאחרונה אך חזר לפני התפרצות המחלה הגדולה. בסניף לא לקחו סיכון ותלו את השלט מחשש שאולי הווירוס הגיע לעיר. כעת מתברר, שננקטה זהירות יתר ובצדק.
יש לציין כי האיש, שהיה חשש לגביו כי הוא נשא של המחלה, פונה מהמקום באמצעות ציוד מיוחד. תושבת שראתה את הפינוי סיפרה שנוצרה בהלה בקרב אנשים שראו את הפינוי מהמרכז המסחרי.
"זה מבהיל, לחשוב שהווירוס הזה שרואים בחדשות איך הוא קוטל אנשים יכול להגיע לישראל, וזה לא שהוא לא יכול להגיע, אולי זה רק עניין של זמן", אומרת עובדת באחת החנויות במרכז.
מקופת חולים מכבי נמסר: "אתמול היה מטופל שעלה חשד לגביו. נקטנו זהירות יתר. אחרי בירור עם המשרד קיבלנו תשובה שהחולה לא עומד בקריטריונים לקורונה ואפשר לחזור לשגרה. המרפאה עובדת הבוקר כרגיל וללא שינוי".
פורסם לראשונה: 08:49, 05.02.20