בית האופנה גולברי יוצא בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הפרזנטורית שלו, אילנית לוי, למען העצמה נשית ולמען נשים במקלטים.
יריית הפתיחה תיערך ביום האישה הבינלאומי, עם קמפיין העצמה נשית שיעלה בשבוע הקרוב בכיכובה של מנחת הטלוויזיה הרחובותית. הקמפיין נועד לעודד נשים לעצמאות, להעצמה ולמודעות תחת הסלוגן: "תאמיני בעצמך".
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכשני מיליון שקלים.
קראו גם:
פעילות ענפה מתוכננת להמשך השנה. בין הייתר יושק ליין חולצות בשיתוף MISMAS עם כיתובים בנושא העצמה, וכל ההכנסות יועברו כתרומה לנשים מוחלשות. מעצבים ילבישו נשים במקלטים ובסניפי הרשת תתקיים פעילות בסימן חיזוק מעמד האישה.
"חרטנו על דגלנו כבר לפני מספר עשורים את התמיכה במעמד האישה כערך מרכזי", אומר משה גולברי, מנכ"ל החברה. "השנה החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולגייס גם את אילנית לוי למהלך. קמפיין האביב יוקדש כולו להעצמה נשית ואנו נפעל במישורים מקבילים לחזק אותן ולעודד אותן לעצמאות".
"אני מתרגשת להתגייס ולפעול למען העצמה נשית, זהו נושא שקרוב לליבי", אמרה לוי על סט הצילומים.
"כולנו צריכות להיות מודעות בכל זמן לכוחן של הנשים - חזקות, מובילות, עוצמתיות".