יתכן שירשתם את הדירה לפני שני עשורים, ובאותם הימים האזור לא היה אטרקטיבי במיוחד, אך כיום המצב השתנה. לא צריך להיות כריש נדל“ן על מנת להריח את הפוטנציאל. כולנו יודעים שמחירי הדירות תמיד עולים והיצע השטחים לבנייה בישראל הולך ומצטמצם. לכן אם יש לכם נכס ברחובות בוודאי שיש לו ערך רב. אם הדירה הוזנחה במשך שנים, הגיע הזמן לעשות איתה משהו. הבעיה רק שכל השנים שחיכיתם לא עשו טוב לבית. שיפוץ הנכס והשמשתו הוא הצעד המתבקש. כך תוכלו להשכירו או למכור את הנכס. אתם בסופו של דבר תקבלו את ההחלטה, אך העיקר שתעשו משהו. מה שעוצר אתכם זה ההזנחה בדירה. עכשיו נשאלת השאלה מה עושים עם כל החפצים שכבר מזמן הפכו לאשפה. הדירה שעמדה ריקה צברה ריקבון, אבק, התפוררות ולכלוך. זה מה שקורה שלא מנקים ומתחזקים את הבית באופן שוטף. אך לאחר ששנים אף אחד לא התגורר בנכס קשה מאוד להחזיר את הגלגל לאחור. מדובר בעבודה רבה. הדבר הראשון שצריך לעשות זה להעיף ממנה את כל הדברים ואחר כך לטפל בבעיות. אבל רק הפינוי הוא פרויקט בפני עצמו. האם תיקחו שבועיים חופש ותתמסרו לפרויקט הזה? כנראה שלא. והאמת שגם אין צורך. חברת פינוי דירות ברחובות תעשה את העבודה הזו בשבילכם. קל יותר, נוח יותר, מהר יותר ובסופו של דבר זה גם זול יותר מאשר כל ניסיון להתמודד עם זה לבד.
2 צפייה בגלריה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
(צילום: שי פינוי דירה)
מה קורה בתוך דירה מוזנחת אז מה בעצם קורה כאשר עוזבים דירה לתקופה ארוכה? סביר להניח שהדירה הושארה עם פריטים שונים כמו פרטי ריהוט, אביזרי מטבח, וילונות, בגדים ישנים ועוד. יתר על כן, ישנו סיכוי גדול שבעלי הדירה אף הוסיפו חפצים במשך השנים ועשו בדירה שימוש כמחסן. החפצים שעומדים ללא שימוש במשך שנים אינם נשארים כפי שהיו. לאורך זמן הם סופגים נזקים שונים של לחות, התחמצנות, ריקבון והתפוררות. ישנם חרקים שונים אשר גורמים נזק לעץ, נייר ובדים. ישנם עכברים המכרסמים כל דבר ומשאירים אחריהם שתן וצואה. בתמונה הכללית הכל מצטבר לבלגן, לכלוך וזוהמה. בסופו של דבר בעלי הדירה עושים את החשבון ומבינים שהגיע הזמן לעשות משהו עם הדירה. צריך להעיף את כל הבלגן, כך יוכלו להשכיר את הדירה וליהנות מהכנסה חודשית. אבל כיצד עושים זאת? בעלי הדירה עומדים בפתח הדלת ופשוט לא יודעים היען להתחיל ומה לעשות עם כל התכולה של הדירה? אין פתרון אחר, עליכם לפנות לחברת פינוי דירות ברחובות. חברה מקצועית פותרת את כל הבעיות - חוסכת לכם בזמן, מבצעת את עבודות הסבלות, מבצעת את עבודות הניקיון ויכולה לפנות את האשפה לאתרי פסולת. אם פניתם לחברת פינוי, תוך כמה ימים תוכלו ליהנות מדירה פנויה ונקייה. אחרי שנים שהדירה עמדה חסרת שימוש, סוף סוף תוכלו להכניס דייר. סביר להניח שגם תשאלו את עצמכם למה לא עשיתם זאת קודם.
כיצד מתבצע פינוי דירה ברחובות לא ניתן לפנות את הדירה סתם כך. יש צורך לבצע פגישת תיאום בין בעלי הדירה לבין חברת הפינוי. בעצם מדובר בביקור בנכס על מנת לבחון מהי העבודה הנדרשת. החברה תעריך את היקף הצוות, דבר שתלוי לא רק בגודל הדירה וכמות החפצים אלא גם בלוח הזמנים שלכם. ככל שנדרש פתרון יותר מהיר כך ישנו צורך בצוות גדול יותר. אחד הנושאים שצריך לדון בהם הוא מה לעשות עם כל החפצים שבדירה. כאשר מדובר בדירה שעמדה ריקה במשך שנים סביר להניח שלכל התכולה אין שימוש, אך ניתן לבצע תהליך מיון. במקרים רבים ישנם דברים שניתן לתרום. תוכלו לפקח על המיון, דבר שלא יהיה פרקטי במיוחד או פשוט להגדיר לחברת הפינוי מה תרצו לשמור.
2 צפייה בגלריה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
(צילום: שי פינוי דירה)
לאחר שתעברו על כל הפרטים של הפינוי עם נציג החברה, תקבלו הצעת מחיר. במידה וקיבלתם את הצעת המחיר יש לקבוע מועד לתחילת העבודה וגם מועד לסיום העבודה. ביום הפינוי החברה תביא את הצוות והציוד ותתחיל בעבודה. חברת פינוי עובדת בצורה שיטתית ויכולה לבצע בכמה ימי עבודה את מה שייקח לכם כמה שבועות. הזמן לסיום משתנה בהתאם לכמות הפסולת, גודל הדירה והשירותים שהזמנתם. יתכן שבנוסף לפינוי תרצו שהחברה תבצע גם ניקיון ותיקון של נזקים בדירה. יום אחד יותר או יום אחד פחות, בסופו של דבר חברה מקצועית מעניקה לכם את הפתרון המהיר ביותר לפינוי הדירה.
פינוי דירה ברחובות הוא השקעה משתלמת פינוי תכולה של דירה ברחובות הוא אינו הוצאה כל כך גדולה, אך מעל לכל חשוב לזכור שזוהי השקעה משתלמת. לאחר שתפנו את הדירה תוכלו להשמיש אותה, ולכן כדאי שתמהרו לעשות זאת. כל יום שבו אתם מחכים הוא יום שבו הנזק בדירה הולך וגובר. וכל יום שבו הדירה פנוי ונקייה הוא יום שבו תוכלו להשכיר את הדירה וליהנות מהכנסות. אם ברשותכם נכס מוזנח, אתם יכולים להפוך אותו לנכס מניב. אם זה עתה קיבלתם דירה בירושה, אל תחכו. נקטו פעולה עכשיו. מובן שאין לכם זמן ולכן תוכלו להסתייע בשירותי פינוי מקצועיים. צריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון ? התקשרו אלי עכשיו - 050-7454504