בעשור האחרון חלו שינויים משמעותיים בענף הנדל"ן המסחרי, התעשייתי והלוגיסטי. בשנים האחרונות הוקמו פארקי תעשייה חדשים הכוללים בנייני משרדים עם תשתיות חדשות ומתקדמות, מבני תעשייה בגדלים שונים, מבני מלאכה המיועדים לתעשייה הקלה ומחסנים לוגיסטיים מרווחים. המבנים החדשים המיועדים לתעשייה מותאמים לדרישות השוק והם ממוקמים במיקום גיאוגרפי נוח ומרכזי, ובסמוך לצירי תחבורה מרכזיים, כדי לאפשר גישה נוחה לעסקים ועל מנת להקל על העובדים להגיע למקום עבודתם באמצעות רכב פרטי, הסעות או תחבורה ציבורית.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

בעל עסקים המעוניינים לעבור למבנה חדש המספק עבורם תנאים אופטימליים, ובעלי עסקים חדשים המחפשים מבני תעשייה להשכרה ביבנה ובמיקומים נוספים, יכולים למצוא מגוון נכסים טובים ומשתלמים בכל רחבי הארץ, עם אפשרות לאכלוס מיידי ובמחירים אטרקטיביים. יחד עם זאת, אין למהר ולשכור מבנה תעשייה ומומלץ להיעזר בחברה המתמחה בשירותי תיווך לעסקים שמציעה מאגר נכסים גדול ומגוון של מבני תעשייה להשכרה ולמכירה במיקומים אטרקטיביים.
כדי לבחור נכון מבנה תעשייה להשכרה מומלץ להתייחס לפרמטרים כמו גודל הנכס, מחיר למ"ר, תשתיות קיימות, מצב הנכס, עלויות שיפוצים בהתאם לצורך, מיקום גיאוגרפי, ארנונה, נגישות למקום, רישוי ועוד. יש פרמטרים רבים המשפיעים על בחירת מבנה תעשייה להשכרה לכן מומלץ תמיד לפנות למשרד תיווך המתמחה באיתור ובשיווק מבני תעשייה, מרלו"גים, מחסנים וכו'.

פרמטרים חשובים לבחירת מבני עשייה להשכרה

אם אתם מחפשים מבני תעשייה להשכרה – הקפידו על הפרמטרים הבאים כדי לקבל החלטה נכונה ומשתלמת כלכלית:
• אפיון צרכי העסק – כבעלי עסק אתם יודעים מהו הגודל המינימלי של הנכס המתאים לכם, עליכם להתייחס לגודל הנכס ואופן חלוקתו. רוב העסקים זקוקים לחלק תפעולי גדול בו מציבים את מכונות הייצור, לחלק המשמש לצרכי אחסון חומרי גלם, כימיקלים וסחורה מוכנה, ולחלק שישמש לצרכי האדמיניסטרציה, כלומר משרדים. אם יש לעסק שלכם צרכים ייחודיים כמו חדר סטרילי, רמפה לפריקת ולהטענת סחורה וכו', כדאי לאתר נכס המתאים באופן מושלם לאופי העבודה בעסק שלכם.
• גודל הנכס – רבים מתייחסים רק לגודל הנכס, ואכן זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר, אך כאשר בוחרים מבנה תעשייה להשכרה יש לשקלל את כל הפרמטרים ולא רק את גודל הנכס. בנוסף, כדאי לחשוב קדימה ולאפיין את הצרכים של העסק בעתיד הקרוב כדי שתוכלו להתרחב בקלות במקום עצמו בלי לעבור מקום בעוד מספר חודשים או שנים ולהתמודד עם מורכבות המעבר והעלויות הגבוהות הנדרשות לשם כך.
• מיקום ונגישות – מומלץ לאתר מבנה תעשייה במיקום גיאוגרפי נוח ומרכזי, בסמוך לצירים מרכזיים ולתחבורה ציבורית יעילה ומפותחת, ובהתאמה לצרכי העסק ומאפייני הלקוחות. זו הסיבה מדוע מבני תעשייה להשכרה ביבנה זוכים לביקוש רב, הנכסים ממוקמים באזור מרכזי עם גישה מהירה ונוחה מכל הארץ, לרבות קרבה לצירים מרכזיים ותחבורה ציבורית יעילה באזור.
• תשתיות – חשוב לבדוק מראש אלו תשתיות קיימות יש בנכס, במבני תעשייה חדשים יש תשתיות מתקדמות לכן תוכלו לחסוך בעלות השיפוצים והמעבר יהיה חלק ומהיר.
• רישוי – חשוב לבדוק מראש האם המבנה מתאים לרישיון העסק ולמאפייני העבודה בעסק שלכם.
• מחיר ועלויות נלוות – בעת בחירת מבנה תעשייה להשכרה הקפידו לבדוק מהו המחיר למ"ר, מה המחיר כולל, האם יש תשלומים נלווים כמו הוצאות עבור שטחים ציבוריים, עלויות ניהול וכו', כמו כן יש לבדוק מהי הארנונה באזור.

איתור מבני תעשייה להשכרה בהתאמה לצרכי ולמאפייני העסק

אם אתם מחפשים מבני תעשייה להשכרה ביבנה ובאזורים מרכזיים נוספים ברחבי המדינה כדאי לכם לפנות למשרד תיווך המתמחה באיתור ובשיווק מבני תעשייה להשכרה ולמכירה. משרד תיווך מוביל מחזיק מאגר גדול ומגוון של כנסים, מרביתם נמצאים מתחת לרדאר, והניסיון של הצוות המקצועי יסייע לכם לאתר במהירות את המבנה המתאים לכם, להקטין עלויות ולחסוך זמן ומשאבים.