ישנם גרילים שונים כגון אלה הפועלים על חשמל או כאלה הפועלים על גז. תוכלו לרכוש גריל גדול אשר יוכל למנגל לכמות גדולה של אנשים. לכל גריל ביתי יש את היתרונות והחסרונות משלו. למשל גריל גז, צולה מהר יותר את הבשר או הדגים מאשר הגריל החשמלי שנחשב לפחות איכותי ומקצועי. גריל חשמלי יכול לשמש לצלייה גם בבית וגם בחצר. השאלה היא עד כמה אתם מוכנים להשקיע, היות וגריל איכותי ומקצועי, הוא זה שפועל על גז. החוכמה היא לרכוש כיסוי לגריל קולמן אשר ישמור על גריל הבשר.
ראשית, על מנת לרכוש גריל ביתי, יש להתייעץ עם המוכרים בחנות, אשר משווקת גריל ביתי מגז וכן, משווקת בנוסף כיסוי לגריל קולמן. יש להתחבר לבלוני גז, כאשר בלוני גז אלה הם ייעודים לגריל גז. ישנם דגמים מסוימים של גריל גז, אשר מגיעים עם מגוון משטחים שמאפשרים צלייה אנכית או צלייה על שיפודים. גריל גז, מתרומם מהר יותר מאשר גריל חשמלי ודורש פחות זמן צלייה.גם לגריל גז יש חסרונות כמו הצטברות של לכלוך ושומן כתוצאה מצליית הבשר. מצד שני, לגריל גז, יש וויסות חום. יש לשים לב כי בעת רכישת גריל גז ביתי ומקצועי, התקינו רק בעזרת מתקין מורשה.
1 צפייה בגלריה
גריל ביתי מקצועי
גריל ביתי מקצועי
גריל ביתי מקצועי
(צילום: FREEPIK)
ניקוי קבוע ותחזוקה שוטפת של גריל גז
יש לנקות על בסיס קבוע ולפי ההוראות את גריל הגז, מה שיקנה שימוש קל יותר עם גריל גז מקצועי וביתי. שימו לב גם לאביזרים הנלווים שהם חשובים לא פחות, כגון כיסוי לגריל קולמן, שהוא איכותי במיוחד. למעשה כיסוי זה ש הגריל, שומר עליו מפני תנאי מזג אוויר קשים של שמש יוקדת או גשם. הכיסוי אטום ואינו חדיר למי גשמים ושומר על הגריל. גריל הגז מתאים למטבח החיצוני שהתקנו בחצר. מתקני צלייה לבשר,מתאימים לצלייה בחצר. מומלץ לתחזק נכון את הגריל ולרכוש את האביזרים לניקוי מושלם ותחזוקה נכונה.
למשל רכישת מברשות ניקוי שהן אינן שורטות את הגריל, ניקוי מיד בתום השימוש עם הגריל, תקינות של מעכת הגז ולהפוך את השימוש במתקני הגריל כחלק מהחוויה שלנו. רכישה של גריל גז איכותי, אינה החלטה פשוטה ולכן, יש להשוות את היתרונות מול החסרונות וכן, למצוא את השמות המובילים של יצרני גריל גז.
מצאו את גריל הגז האידיאלי עבורכם
יש למצוא את גריל הגז האידיאלי שיתאים לכם לחצר או למטבח החיצוני שבניתם. שימו לב שגריל גז עולה לא מעט, אבל יחזיק מעמד לשנים וישרת אותנו היטב, במיוחד למי שאוהב למנגל. הקפידו לרכוש גם את האביזרים הנלווים של גריל הגז, על מנת לשמור עליו טוב יותר, כמו כיסויים איכותיים שיתאימו לגריל הגז ועוד אביזרים שונים שהמוכר ימליץ לכם עליהם.