עיריית רחובות והחברה העירונית יערכו לראשונה בעיר את "פסטיבל משחקי מחשב – גיימינג".
2 צפייה בגלריה
פסטיבל הגיימינג
פסטיבל הגיימינג
פסטיבל הגיימינג
(צילום: שי פלד)
את הפסטיבל העירוני יזמה ח"מ איטל בציר אלשיך, במסגרת מועדון החדשנות העירוני Innovision, והוא יתקיים במתחם בית דונדיקוב בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
הפסטיבל נערך בשיתוף פעולה של עיריית רחובות, החברה העירונית והיזם החברתי והגיימר המושבע שי פלד, אספן מכונות רטרו ובונה מכונות משחק ישנות. פלד אף זכה לכינוי "דר' דוליטל" למשחקי מחשב של פעם.
קראו גם:
הפסטיבל יתקיים במשך שלושה ימים. בבית דונדיקוב יוצבו עשר עמדות משחק רטרו (ארקייד) ועמדת משחק מונגשת. משתתפים יוכלו לשחק למשך זמן מוגבל של עד 20 דקות.
במקום יהיו דוכני מכירה של גאג'דטים ומשחקי מחשב, דוכני אוכל ומוזיקת די.ג'י ברחבת האמפיתיאטרון שתחזיר לשנות ה-80', 90'.
2 צפייה בגלריה
פסטיבל הגיימינג
פסטיבל הגיימינג
פסטיבל הגיימינג
(צילום: שי פלד)
ברחבת בית דונדיקוב סמוך ל"גן הפעמון", תוצב ערכת לגו ענקית המבוססת על גישת STEM. הרעיון: ליצור פעילות משותפת בין ילדים באמצעות קוביות לגו (משקל כל קוביה כקילו אחד) תוך שימת דגש על יצירתיות במתן פתרונות לבעיות.
הילדים יוכלו לארגן, לתכנן ולבנות גשרים, בתים, רהיטים ומגוון אלמנטים תוך חשיבה מרחבית בתלת מימד.
ביום ראשון ושני החל מהשעה 19:00, יוכלו בני נוער לפגוש יוטיוברים מפורסמים מעולם הגיימינג והצעצועים.
החל מהשעה 20:00 יחלו ההרצאות המתאימות לקהל הבוגר.
האירוע יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כניסת משתתפים מגיל 12 ומעלה לאירוע, מותנית בהצגת תו ירוק/ תעודת מתחסן/מחלים או בדיקת קורונה שלילית (שנערכה עד 72 שעות לפני הכניסה למתחם) ותעודה מזהה.
חברת המועצה איטל בציר אלשיך: "בואו לחזור לתקופת הילדות והנוסטלגיה. אני מזמינה אתכם לנצל את ההזדמנות כדי להראות לילדים שלכם, כיצד נראה משחק מחשב של פעם ועד לאבולוציה של עולם הגיימינג כיום. הגיימינג שולט במגוון תחומים מחינוך ועד לשיווק מוצרים".
הפסטיבל ייערך בימים א'-ג' 15-17/8 בין השעות 21:00-17:00, במתחם בית דונדיקוב, רח' יעקב 32.