איחוד מעניין בין רשימות המתמודדות למועצת העיר רחובות לקראת הבחירות הקרובות, שיתקיימו בעוד חודש וחצי בלבד: אמש (שלישי) הודיעה איטל בציר אלשיך, העומדת בראש סיעת רחובות חופשית, על חבירה למתמודד אחר למועצת העיר, שוקי קרומר, שהוביל עד כה את רשימת "הבית של האזרחים הוותיקים והתרבות".
2 צפייה בגלריה
"שילוב יכולות מנצח". בציר אלשיך וקרומר
"שילוב יכולות מנצח". בציר אלשיך וקרומר
"שילוב יכולות מנצח". בציר אלשיך וקרומר
(צילום: גל חרמוני, פרטי)
מהלך זה, מעריכים גורמים במערכת הפוליטית בעיר, יעורר את מערכת הבחירות הרדומה באופן יחסי, ועשוי להביא להגדלה של הגוש הליברלי, שאנשיו, גם בחסות המחאה העירונית נגד הרפורמה המשפטית, עושים מאמץ גדול לתפוס כמה שיותר מושבים במועצת העיר.
האיחוד הגיע אחרי חודשים במהלכם פעלה בציר אלשיך מול גורמים במחנה הליברלי, במטרה להתאחד, כדי שלא לאבד קולות של תומכי המחנה, ואת ההכרזה הרשמית היא ביצעה אמש במהלך אירוע הרמת כוסית לשנה החדשה שקיימה סיעתה בעיר.
קרומר, שכיהן בין השנים 2003-2011 כחבר מועצת העיר, בין השאר מטעם סיעת מרצ, נכח גם הוא באירוע, ואישר את דבר הצטרפותו לרחובות חופשית.
"שוקי מביא איתו ניסיון עצום והיכרות עמוקה עם עבודת העירייה בכלל, והתחומים הקרובים כל כך לליבו - התרבות והאזרחים הוותיקים", אומרת בציר אלשיך, "ואני מאמינה שביחד נביא שילוב יכולות מנצח שיתרום לקידום העיר".

2 צפייה בגלריה
ויתרה על המקום השני. עם מגי סלע וגר
ויתרה על המקום השני. עם מגי סלע וגר
ויתרה על המקום השני. עם מגי סלע וגר
(צילום: חן מיזינסקי)

מי שהייתה עד היום מספר שניים ברשימת רחובות חופשית, מגי סלע וגר, פינתה את מקומה ברשימה לטובת קרומר, ולדבריה היא שלמה עם ההחלטה: "לא היה פשוט עבורי לפנות את המקום השני, כי מבחינתנו יש חשיבות רבה לנשים במקומות הראשונים, כך שלא שיחררתי אותו בקלות. עם זאת, אני יכולה לומר שאני שלמה מאוד עם הבחירה שלי, בעיקר משום שמדובר בשוקי, כי מעבר לזה שאנחנו חולקים את אותם הערכים, הרעיון של קידום נושא האזרחים הוותיקים קרוב מאוד לליבי, ולכן החיבור הזה הוא טבעי".

קראו גם:

קרומר: "אני שמח מאוד על איחוד שתי הרשימות הליברליות המובילות למועצת העיר, ואין ספק שביחד נשפר את איכות החיים והתרבות של תושבי רחובות והאזרחים הוותיקים בפרט. אני מודה ליו"ר הרשימה, איטל, על ההבנות המשותפות שהביאו לאיחוד חשוב זה, מה עוד שלאיטל יש אנרגיות בלתי נדלות, ואני בטוח שנקדם דברים גדולים למען העיר ותושביה".