סיון גולדשטיין מרחובות היא רק בת 9, אבל כבר חולמת על בית משלה, אותו היא מתכוונת לממן מסדרת הספרים אותם היא כותבת ומאיירת לגמרי בעצמה.
"אדם ראש הממשלה", שיצא השבוע לאור, מצטרף ל-9 הספרים הקודמים שלה ובעצם מסיים סדרה של 10 ספרים על ילדים קטנים, 5 בנות ו-5 בנים, ומה הם רוצים להיות כשיגדלו. "כל הילדים בסיפורים שלי הם ילדים אמיתיים שפגשתי וסיפרו לי את החלומות שלהם", אומרת סיון.
2 צפייה בגלריה
סיוון והספר החדש
סיוון והספר החדש
סיון והספר החדש
(צילום: אורלי ורשבסקי)

2 צפייה בגלריה
סיוון והספרים
סיוון והספרים
סיון והספרים
(צילום: ליאת גולדשטיין)
בסדרת ספרי הבנות תוכלו למצוא את "רוקיסטית בשם לונה", "נגה האסטרונאוטית", "שקד ופנסיון הכלבים", "אוריין רקדנית הבלט" ורותם שחקנית הכדורגל. בגזרת הבנים "יובל גיבור העל", "גל הליצן", "מתן המדען", "אסף השף" והאחרון "אדם ראש הממשלה".
את העבודה על סדרת הספרים התחילה סיון כבר בכיתה א' והיום מלבד מכירת הספרים היא גם מעבירה שעות סיפור ופעילויות לילדים. "כל הספרים שלי מודפסים בפונט גדול ומנוקד, ומתאימים במיוחד לילדי הגן או כאלה שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הקריאה". בנוסף, הספרונים, המודפסים בשחור לבן, מגיעים במארז עם עפרונות צבעוניים, כך שהילדים יכולים לצבוע בעצמם את האיורים המשעשעים. את כל הספרים של סיון תוכלו למצוא באתר שלה.