השבוע יצאה הודעה שרשת מקדונלדס בישראל תסגור את רוב סניפיה בשל משבר הקורונה, אך אל דאגה אוהבי ההמבורגרים – ברחובות יש מספיק מקומות שגם בימים אלו ישמחו לקבל מכם הזמנות ולהביא לכם המבורגר חם ועסיסי.
2 צפייה בגלריה
ארוחת המבורגר. יש משלוחים
ארוחת המבורגר. יש משלוחים
ארוחת המבורגר. יש משלוחים
(צילום ארכיון: חן זמיר)
גחלים רחובות. המדע 1 (לאתר). מסעדת גחלים הוותיקה בפארק המדע מציעה ארוחה משפחתית במשלוח, שיפודים בפיתה, בבגאט או בלאפה, סטייקים, ארוחות שחיתות, המבורגר גחלים, חומוס, טחינה, סלטי בריאות, דגים והמון תוספות.
רוזה אקספרס רחובות. קניון רחובות (לאתר). המסעדה המוכרת מהקניון ממשיכה לתפקד גם בתקופה זו במשלוחים. בתפריט ניתן למצוא המבורגר בקר, המבורגר הבית, אנגוס או אנטריקוט, כריכים, טורטיות עם קבב א, עוף או אנטריקוט, פוקצ'ות, צ'יפסים, פסטות, ברביקיו סלטים וארוחות ילדים.
מייק בורגר. ויצמן 22 נס ציונה (לאתר). המסעדה כשרה למהדרין ומתמחה בהכנת המבורגרים ובשרים על הפלאנצ'ה. אפשר לעשות בתפריט המשלוחים קומבינות שונות של שלושה או ארבעה בורגרים עם צ'יפס ענק ועוד תוספות, ישנם מנות עסקיות והמשלוחים הם לרחובות, נס ציונה והסביבה.
2 צפייה בגלריה
(צילום ארכיון: חן זמיר)
פלורנטין בורגר. הרצל 188 רחובות (לאתר). המסעדה שנפתחה בשנת 2017 הפכה לאחד המקומות האהובים על תושבי העיר. יש משלוחים עד השעה 1:00 ובכל מנה ניתן להוסיף 10 ₪ ולקבל גם צ'יפס ושתייה קלה. בתפקיט ניתן למצוא בשר בקר אנגוס 100% בכל הגדלים: 80 גרם, 160 גרם, 220 ואף 440 גרם. ישנם שדרוגים לעסקיות, קריספי צ'יקן, כדורי פירה, פוטטוס ועוד.
בורגר בר רחובות. משה מזרחי 1 רחובות (לאתר). בורגר בר רחובות נמצא בלב העיר, יש בו המבורגר אנטריקוט או בקר, סלטים, טורטיות עם עוף ובקר ומנות בבגאט. המחירים טובים ושווים לכל כיס.
רשת בורגרים רחובות. מבצע מיוחד לימים אלו (לאתר). ברשת בורגרים רחובות יש מבצע של הזמנת רחובות ילדים במשלוחים או בטייק אווי – ארוחת ילדים שנייה בחצי מחיר (18 ₪). ארוחת ילדים של בורגרים כוללת: בורגר (כ-80 גר') / שניצל עוף + צ'יפס + ירקות חתוכים + כוס מיץ (בקבוק מינרלים במשלוחים) + הפתעה. כדי ליהנות מההטבה יש להוריד את אפליקציית בורגרים, להירשם בחינם למועדון הלקוחות של הרשת, להצטרף לקטגוריית "משפחות".
בורגראנץ' בצומת בילו עושה משלוחים בכל רחבי הארץ, וביניהם גם ברחובות - לאתר