משימת חיפוש העבודה מעולם לא הייתה סוערות כל כך. לצד מראות של אלפים המתדפקים על דלתות לשכת התעסוקה, בעלי עסק רבים מנסים דווקא לגייס עובדים על מנת לעמוד בלחץ ההזמנות בתקופת משבר הקורונה. עשרות פוסטים עולים מדי יום לרשתות החברתיות עם חיפוש או הצעת עבודה.
2 צפייה בגלריה
(מצד אחד מפטרים מצד שני מגייסים | צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
כרגע העבודה הכי מבוקשת ברחובות היא בתחום הליקוט – כל הרשתות הגדולות בעיר, כמו רמי לוי ושופרסל דיל, כולל יוחננוף שעברו לעבוד בחלק מהסניפים במתכונת של 24 שעות ביממה (ותתפלאו – גם בשעה 3:00 יש הרבה אנשים בסופר). בכל מספר שעות עולה ברשתות החברתיות פוסט של רשת שיווק אחרת שמחפשת מלקטים – אנשים שיבצעו בסופרמרקט את ליקוט ההזמנות שהתקבלו באתר.
עבודות נוספות שיש כרגע ברחובות הן בתחנות דלק ומפעלי מזון. גם "בית לחיים" ברחובות של עמותת אלו"ט מגייסים עובדים, נציגי שירות דיגיטליים בבנקים, מלגזנים וסדרני סחורה. עמותת על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, מגייסים אף היא עובדים לשלל תפקידים.
קבוצות פייסבוק ברחובות לחיפוש עבודה: "דרושים רחובות", "רחובות דרושים", "דרושים ברחובות, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון והסביבה", "דרושים רחובות מזכרת בתיה קרית עקרון גדרה יבנה".
מודעות דרושים ברחובות והסביבה שפורסמו ב-24 השעות האחרונות:
2 צפייה בגלריה
משרות מתוך קבוצות חיפוש העבודה בפייסבוק
משרות מתוך קבוצות חיפוש העבודה בפייסבוק
משרות דרושים מתוך קבוצות חיפוש העבודה בפייסבוק
(צילום: מתוך הפייסבוק)