1 צפייה בגלריה
מתחם סנטרו ברחובות | צילום: אבי מועלם
מתחם סנטרו ברחובות | צילום: אבי מועלם
מתחם סנטרו ברחובות | צילום: אבי מועלם
לפני כמעט שנתיים נפתח לראשונה המרכז המסחרי החדש בדרך הים "סנטרו". בתחילה הוא עמד כמעט שומם, והעסקים הראשונים שנפתחו במקום היו המרכול 'יוחננוף' ורשת האופנה 'פוזה' שהעתיקה לשם את החנות הוותיקה מרחוב המנוף.
בהדרגה הלכו ונפתחו במקום עסקים נוספים ביניהם רשת המבורגרים, פיצה, רשת משקאות, חנות לבעלי חיים, סופר-פארם, חנות סטוק ואפילו מתחם נינג'ה. בקרוב צפויה גם רשת 'רולדין' לפתוח במרכז בית קפה ראשון.
בתחילה נהנה המתחם ממקומות חנייה רבים, מה שהפך אותו לאטרקטיבי במיוחד עבור תושבי רחובות, אך לאחרונה המצב השתנה. המתחם שהפך לאחד השוקקים בעיר, גם לאחר פתיחת חנייה נוספת, הפך לעמוס בצורה יוצאת דופן, במיוחד בימי שישי.
"אני זוכר שבהתחלה חשבתי שאני הבן אדם היחידי החכם ברחובות, היה כל כך כיף לבוא לעשות שם קניות, תמיד הייתה מלא חניה", אומר עמוס, תושב העיר שפקד עד לאחרונה את המתחם. "הייתי מגיע שישי בבוקר, חמישי בערב, תמיד היה איפה לחנות, היום גם אם אני מגיע ומחפש בכורכר הנוסף שפתחו אני לא מוצא. אין איך להגיע למקום, רק אנשים עם הרבה סבלנות יכולים להגיע".
המתחם, הפך עוד יותר אטרקטיבי כאשר חלק מהעסקים בו החלו לפתוח גם בשבת. "בשבת לא כל כך עמוס אבל במהלך השבוע מטורף פה, זה גורם לי הרבה פעמים לחשוב פעמיים אם להגיע", אומר תושב נוסף.
עובדי המתחם מציינים שגם הם חשים עלייה משמעותית במספר המבקרים. "כשרק הגענו היה פה יחסית רגוע", אומר עובד באחת מחנויות האוכל במתחם ומוסיף: "בשבילנו זה פרנסה, אז כמה שיותר יותר טוב, ואם יכולים להגדיל חניה עדיף שיגדילו, כמעט 90% מהחנויות התמלאו, אנשים אוהבים את המתחם, הוא הכי טוב ברחובות".
מצוקת החנייה לא פסחה על בעלי המקום, ויש להם בשורה טובה: מקומות חנייה חדשים יוכשרו בקרוב.
חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מסביר כי מאז שהמתחם נפתח החניון העליון והתחתון פתוח לציבור הרחב בחינם. מדובר ב-600 מקומות חנייה. "זה נכון שמספר המבקרים עולה באופן קבוע מדי חודש, וכעת בכוונת החברה לפתח ולהכשיר מקומות חנייה נוספים, דבר שיגדיל בצורה משמעותית את מספר המבקרים במתחם, ואנחנו בטוחים שהקהל ימשיך ליהנות מחוויית הקניות במתחם", הוא אומר.