הנהיגה בכביש הפכה בשנים האחרונות לאתגר של ממש. מספרם הגואה בכל שנה של כלי הרכב הנוסעים בכבישי ישראל, בשילוב השינויים והתמורות שעובר תחום התחבורה בארץ, משפיעים הלכה למעשה על ציבור הנהגים, שנאלץ לא פעם להתמודד עם חוויית נסיעה מורכבת במיוחד.
תודות לפתרונות כדוגמת סימון כבישים, תמרורים או הסדרי תנועה חלופיים, ביניהם קונוסים, תמרורי אזהרה, עגלות חץ ואמצעים אחרים, ניתן להפוך את הכביש עצמו ואף את המדרכות הצמודות לו, לבטוחים, נוחים וגם יעילים הרבה יותר.
הסדרת התנועה בצורה הנכונה – שימוש בפתרונות יעילים וחכמים
אנו נחשפים לעבודות הפיתוח והתשתיות בענף התחבורה השכם והערב. מטרתן נועדה להוביל להתייעלות ולהפוך את הדרכים והכבישים לבטוחים יותר, הן עבור הולכי הרגל והן עבור כלי הרכב.
החוק במדינת ישראל מחייב כיום, בעת ביצוע עבודות בכביש, שימוש בפתרונות של הסדרי תנועה על מנת להבטיח את בטיחות העובדים בשטח, ובמקביל גם את הציבור המשתמש באותו מרחב.
על מנת להגדיל את אמצעי הבטיחות לרווחתם, קיימת חשיבות עליונה לבחירה בחברה מקצועית ומנוסה, המסוגלת לבצע הסדרי תנועה איכותיים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ופתרונות חכמים שיסדירו בצורה המיטבית את המרחב התחבורתי.
1 צפייה בגלריה
חזן פתרונות בתנועה
חזן פתרונות בתנועה
חזן פתרונות בתנועה
(צילום: אתר הבית hazanroads.co.il)
סימון כבישים – למען נהיגה בטוחה
לצד הסדרת התנועה עבור ביצוע עבודות בכביש נדרשים גם פתרונות נוספים בהיבט התחבורתי, הכוללים גם סימון וצביעת כבישים. מדובר במלאכה בעלת ערך מוסף המצריכה תכנון קפדני ושימוש באמצעים לוגיסטיים הרלוונטיים לביצוע המשימה.
בין הסימונים השכיחים על גבי כבישים ודרכי תנועה, ניתן לציין: צביעת אבני שפה ומעברי חצייה, כמו גם צביעה באתרי עבודה.
לסימונים אלו משמעות גדולה, שכן הם עוזרים בהסדרת התנועה וביצירת מרחב בטוח בהתאמה מלאה לציבור הנהגים המשתמשים בו.
קבוצת חזן פתרונות תנועה בע"מ, המתמחה בהתאמת פתרונות סימון כבישים והסדרי תנועה, מבטיחה לקהל הלקוחות מענה איכותי, תוך התייחסות לכלל הצרכים והתנאים במרחב.
צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בבחירת המענה המתאים והנכון עבורכם.
חייגו – 08-9492244 חזן פתרונות בתנועה