גל הקורונה השני משפיע על שעות הפעילות של חלק מהחנויות בקניוני עופר באזור רחובות. שימו לב שבעקבות ההגבלות החדשות ייתכנו שינויים בשעות פעילות החנויות בקניונים.
1 צפייה בגלריה
(צומת קניון רחובות| צילום: אביגיל קדם)
בשל ירידה במספר הקונים והתפרצות מחודשת של נגיף הקורונה הודיעו קניונים ברחבי הארץ ששעות העבודה יצומצמו בהתאם לדרישת הסוחרים שנמצאים במצב לא פשוט: מצד אחד הם מחויבים לפתוח את החנויות על פי החוזה, ומצד שני הקונים פחות ופחות באים.
עם נתונים קשים של ירידה באחוזי המבקרים בקניונים ברחבי הארץ גם קניון עופר ברחובות וגם קניון עופר קניותר בנס ציונה מאפשרים כעת לסוחרים לצמצם את שעות הפעילות.
חשוב להדגיש – הקניונים נשארים פתוחים כמו קודם, יש שירותי ניקיון ואבטחה וחניה, אך כל סוחר יוכל לבחור לעצמו האם הוא מעוניין לפתוח במוצאי שבת או לא, והאם הוא מעוניין לסגור מוקדם יותר במהלך השבוע, בשעה 20:30 במקום 22:00.
שעות הפעילות בקניונים הן עדיין 10:00 עד 22:00 בימים א'-ה', אך אם מגיעים לקראת הערב לחנות מסוימת מומלץ להתקשר ולבדוק האם החנות נסגרת מוקדם יותר.
בימי שישי הקניונים יהיו פתוחים בשעות 9:30 עד 14:00 ובמוצ"ש כשעה לאחר יציאת שבת ועד 23:00, ושוב, יש לוודא לגבי חנויות ספציפיות אם בחרו לפתוח או לא.