רועי חגאי סיכם במכבי רחובות, ויאמן את הקבוצה בעונה הבאה. חגאי אימן בעונה הקודמת את מכבי קרית גת, והיה קרוב להעפיל איתה לליגת העל בכדורסל. אך לאחר שסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, כשלה הקבוצה בגמר הפלייאוף עם הפסד של 3:0 להפועל באר שבע.
לזכותו של חגאי ייאמר שהוא הוביל את הקבוצה הדרומית למקום הראשון אחרי 26 מחזורים, למרות בעיות כלכליות קשות בקבוצה. בחצי הגמר הדיחה קבוצתו הקודמת את רחובות, שאותה יאמן בשנה הקרובה.
המאמן בן ה-41 אימן במהלך הקריירה שלו בין היתר את הפועל תל אביב, בני השרון ורשם הישגים גדולים במחלקות הנוער של הפועל תל אביב עימם זכה בגביע המדינה ב-2005. בהמשך שימש כעוזר מאמן של אפי בירנבוים במספר קדנציות בבני השרון, מכבי ת"א ובמכבי ראשון לציון.
"אני שמח ונרגש להצטרף למועדון כמו מכבי רחובות" סיפר המאמן ל"מיינט רחובות". "פגשתי הנהלה מאד רצינית עם חזון להצליח ולהתקדם. מהר מאד הבנתי שאני רוצה להיות שם. רעב, ומוכן לאתגר".
החתמת המאמן החדש מהווה חלק מההכנות האינטנסיביות שכבר נעשות בקבוצה לקראת העונה הבאה. הקבוצה תפתח בקרוב את שלב האימונים. כזכור, בעונה שעברה ערכה הקבוצה מספר החתמות משמעותית. בין השחקנים שהוחתמו היו הישראלים עודד שעשוע, אליאב אוחנון וייבגני חולדוב, והצעירים עידו בן הרוש ותור שרעבי.
העונה הקבוצה צפויה לערוך מתיחת פנים, בתקווה להגיע להישגים משמעותיים בשנה הקרובה.