מוזיקה שמחה, בלונים ורודים ולבנים וכיבוד בריא: כך נראה אירוע פתיחה העונה של ליגת מאמאנט ברחובות, שהתקיים באולם 'ברזילי' בעיר ביום רביעי האחרון (8.11). לאירוע הגיעו אימהות, אבות, בני משפחה, ילדים והצוות המקצועי והניהולי של הליגה.
בהפנינג השתתפו גם חברת המועצה ומחזיקת תיק וותיקים אוכלוסיות מיוחדות וקהילה, ד"ר רוני באום ומנכ"לית החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, יוספה חליבה. בין הילדים והאימהות הסתובב צלם מגנטים שתיעד רגעים יפים.
חברת המועצה, ד"ר רוני באום, ברכה את האימהות והדגישה את החשיבות הגדולה של ההשתתפות בליגת מאמאנט בכלל ובפרט את ההתרחבות המשמעותית של הליגה הרחובותית בעונה זו.
1 צפייה בגלריה
משחק ידידות בין האלופות| צילום: עיריית רחובות
משחק ידידות בין האלופות| צילום: עיריית רחובות
משחק ידידות בין האלופות| צילום: עיריית רחובות
באום בירכה גם על הצטרפותן של שתי קבוצות חדשות לליגה, קבוצת מאמאנט זהב, המורכבת משחקנים ושחקניות מעל גיל 60, וקבוצת גוונים לאמהות לילדים עם צרכים מיוחדים.
מנהל מאמאנט רחובות, אלכס בר-מכר, בירך את האימהות הספורטאיות ואיחל להן הצלחה והנאה גדולה ממשחק הכדורשת. ליגת מאמאנט ברחובות בניצוחו נפתחה לפני ארבע שנים וכללה 7 קבוצות וכ-50 אמהות בלבד. כעת, בפתיחת העונה הנוכחית, היא כוללת לא פחות מ-20 קבוצות וכ-250 אמהות.
ההפנינג החל עם הצגת הקבוצות, ובהמשך התקיימו משחקוני ידידות בין הקבוצות השונות. בשיאו של הערב נערך משחק ראווה של אלופת האלופות, בו שיחקו אלופת הליגה קבוצת בי"ס שז"ר אל מול מחזיקת הגביע קבוצת בי"ס בן גוריון. המשחק הסתיים בניצחון של אלופת האלופות - קבוצת בי"ס שז"ר עם המאמנת איריס דיין.