הסטטיסטיקה הכואבת אומרת שאחת מכל שבע נשים תחלה בסרטן השד, והמחלה אינה מפלה בין גזע וגיל. הדרך להגדיל את הסיכוי להבריא מהמחלה היא גילוי מוקדם, ולכן חודש אוקטובר מוקש להעלאת המודעות לאבחון מוקדם של המחלה.
בליגת "מאמאנט" הארצית, וגם בקבוצות ברחובות, לא נשארים אדישים לקמפיין, ומקיימים אירועים שמטרתם לעורר את המודעות למחלה ולאבחון מוקדם.
קבוצות מאמאנט השונות בארץ , מארגנות אירוע תחת הכותרת "גם אני מודעת", למען שחקניות אשר חלו והחלימו מסרטן השד, ופועלות כל שנה בהתנדבות להפקת האירוע מתוך שליחות להעברת המסר. האירוע מופק בעזרתם של עסקים וחברים, תורמים וספונסרים.
1 צפייה בגלריה
קמפיין נרחב להעלאת המודעות | צילום: באדיבות מאמאנט
קמפיין נרחב להעלאת המודעות | צילום: באדיבות מאמאנט
קמפיין נרחב להעלאת המודעות | צילום: באדיבות מאמאנט
לקראת האירוע הגדול, שיתקיים ב-27/10/17 , במאמאנט מציינים כי הם מבקשים את עזרת הקבוצות בערים בהכנת דגלי מדינות, צלם מגנטים בהתנדבות וסידורי בלונים.
בתוך כך, הקבוצות ברחובות ממשיכות במסורת התרומה לפני החגים. באזור פעיל מעגל נשים שעוסק בחלוקת סלי מזון לנזקקים לקראת החג, והשנה נוצר מחסור במוצרים. נורית, קפטנית קבוצת נווה דקלים מראשון לציון, פנתה לקפטניות הליגה לעזרה- ובתוך 48 שעות התייצבו שחקניות מאמאנט וילדיהן עם ארגזים מלאים בכל טוב, ועזרו בארגון הסלים.