בפעם הראשונה ברחובות: עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינה את האבות בעיר להשתתף בטורניר פאפא-קאפ, טורניר כדורגל לשחקנים חובבים שיעודד מצוינות ספורטיבית ושותפות קהילתית
2 צפייה בגלריה
מרכז וייסגל ברחובות
מרכז וייסגל ברחובות
מרכז וייסגל ברחובות
(צילום: עיריית רחובות)

בדומה ל"מאמאמנט", ליגת האימהות לכדורשת הפועלת בהצלחה רבה בעיר רחובות, יצאה לדרך יוזמה חדשה ברחובות: טורניר הפאפאקאפ, טורניר הכדורגל הראשון המיועד לאבות בעיר.
הטורניר מיועד לאבות בכל הגילאים ובו השחקנים יחולקו לשמונה קבוצות המחולקות לשני בתים, 4 קבוצות ישחקו בכל בית ושתי הקבוצות המנצחות יעלו לגמר הפאפא-קאפ.
כל קבוצה בנויה מ-10 עד 12 שחקנים, הנרשמים יחד לטורניר כקבוצה, כאשר 7 משחקים בכל זמן נתון והשאר יוגדרו כשחקני חילוף שיעלו למגרש ברגע שאחד השחקנים ירצה להתחלף.
טורניר הפאפא-קאפ יתקיים ביום שני, 8.7.24 במרכז לספורט ונופש וייסגל בעיר בין השעות 17:00-23:00. בטורניר תחכה לשחקנים, הצופות והצופים מסיבת כדורגל מרשימה ובה דיג'יי, מוסיקה, בירות וגם פרסים לקבוצה המנצחת.
ההרשמה לטורניר פתוחה בפני כל האבות בעיר (וגם בפני כלל התושבים מגיל 18 ומעלה) וניתן להירשם באמצעות לחיצה על הקישור (לפרטים נוספים ומידע ניתן ליצור קשר עם אור בטל' 0545543734).

2 צפייה בגלריה
פאפא-קאפ רחובות- טורניר הכדורגל לאבות
פאפא-קאפ רחובות- טורניר הכדורגל לאבות
פאפא-קאפ רחובות- טורניר הכדורגל לאבות
(צילום: עיריית רחובות)

מתן דיל ראש העירייה: "טורניר הפאפאפ-קאפ מגיע לראשונה לרחובות וזאת ההזדמנות של הגברים בעיר להצטרף לחגיגת כדורגל אמיתית. אני מברך על היוזמה החדשה וכבר רואה היענות רבה מהשטח להירשם לטורניר החדש. אני מזמין את כולם להירשם, לשחק וליהנות!".

קראו גם:

אביב איטח, מ"מ ראש העיר ומחזיק בתיק הצעירים והספורט: "אחרי שנים של הצלחה מדהימה לליגת מאמאנט ברחובות אנחנו מביאים טורניר חדש המיועד הפעם לאבות בעיר שאוהבים ספורט וכדורגל. אני קורא לתושבים בעיר להצטרף לתחרות, לעלות על המגרש וליהנות מחוויית ספורט קהילתית ומהנה שהיא כולה שלהם".
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "אנחנו שמחים להעניק לתושבים את האפשרות לקיים פעילות אקטיבית וספורטיבית במסגרתה יתקיים טורניר הכדורגל הגדול בו אבות העיר יכלו לשחק ולקחת חלק בטורניר העירוני החדש. אני מקווה לראות גם בטורניר זה היענות מרשימה, מוזמנים להירשם, ניפגש בוייסגל".