דוד גורודצקי ומישל קטקוב, תלמידי בית הספר העירוני לשחמט, ישתתפו באולימפיאדת השחמט העולמית, שיצאה לדרך ב-25 ביולי ומתקיימת השנה באופן מקוון בשל ההתמודדות עם נגיף הקורונה.
אולימפיאדת השחמט העולמית הינה אחד הטורנירים היוקרתיים של השנה, בו משתתפות כ-160 קבוצות מכל רחבי העולם. בהרכב העיקרי של כל קבוצה ישנם שישה משתתפים וביניהם שני שחקנים צעירים מתחת לגיל 20. בקטגוריה הזאת ישתלבו דוד גורודצקי ומישל קטקוב מרחובות.
2 צפייה בגלריה
מישל קטקוב
מישל קטקוב
מישל קטקוב
(צילום: פרטי)

2 צפייה בגלריה
דוד גורדצקי
דוד גורדצקי
דוד גורדצקי
(צילום: פרטי)

דוד גורודצקי, בן 19, החל את דרכו בבית הספר העירוני לשחמט לפני כעשר שנים, ומאז זכה שוב ושוב בתואר אלוף או מדליסט באליפויות בארץ, בקבוצות גיל שונות גם כשחקן בודד וגם כחלק מקבוצה. לפני מספר שנים קיבל דוד את התואר מאסטר בינלאומי. לאחרונה הוא הגיע להישג נוסף בקריירה שלו וזכה באליפות ישראל בשחמט מהיר. גם טורניר זה התקיים ברשת, ובו השתתפו כמעט כל שחקני השחמט המובילים בארץ.
מישל קטקוב, בת ה- 16, זכתה אף היא מספר פעמים באליפות ישראל לנוער, ואף זכתה במדליית זהב באליפות אירופה.
"אולימפיאדת השחמט העולמית היא הטורניר הכי יוקרתי בענף. אנו גאים בשני התלמידים המוכשרים של בית הספר העירוני לשחמט שטיפחנו כל השנים ואשר צמחו כאן, דוד גורודצקי ומישל קטקוב. השניים מוכיחים שבמסירות, התמדה וחריצות אפשר לכבוש כל יעד", מסר אלכס פרדקין, מנהל בית הספר העירוני לשחמט.