1 צפייה בגלריה
רחוב נגבה | צילום: קבוצת י.ד.ר
רחוב נגבה | צילום: קבוצת י.ד.ר
רחוב נגבה | צילום: קבוצת י.ד.ר
קבוצת 'י.ד.ר לייזום ובנייה' עומדת בימים אלה בפני קבלת היתר לביצוע פרויקט התחדשות במסגרת תמ"א 38 – עיבוי וחיזוק – ברחוב נגבה בנס ציונה, וזאת לאחר ששני בניינים סמוכים כבר חודשו וחוזקו על ידי החברה.
דיירי הבניין שעומד בפני תהליך ההתחדשות, בניין מספר 7 ברחוב הממוקם באחת השכונות הוותיקות במרכז העיר, סיימו לפני שלושה חודשים את ההליך הרשמי של איסוף החתימות וחתימת ההסכם מול החברה היזמית, וההערכה היא כי במהלך החודשים הקרובים ייצא הפרויקט לדרך, ובמסגרתו יתווספו 20 דירות חדשות ל־24 הדירות הקיימות.
בכך הפך רחוב נגבה לאחד מסמלי העיר בכל הקשור להתחדשות עירונית, לאחר שלפני כשנה אוכלס בניין המגורים המחודש הראשון ברחוב – בניין מספר 3.
העבודות בפרויקט זה כללו תוספת של עשר יחידות דיור חדשות ל־16 הדירות הישנות שהיו בבניין, שהוקם לפני עשרות שנים. לכל דירה קיימת נוספו כ־20 מ"ר ועוד מרפסת שמש בגודל 12 מ"ר, וכן ממ"ד, כפי שמחייב החוק.
שכניהם של הדיירים מבניין מספר 3 השקיפו מהצד בתהליך שיצא לדרך, החליטו להתאגד כקבוצה ויצרו אף הם קשר עם חברת הבנייה. היתר לביצוע הפרויקט ניתן במהלך חודש נובמבר 2017. לאחרונה הסתיימו העבודות בשטח, ודיירי הבניין ממתינים לטופס אכלוס שיאפשר את חזרתם לדירות המשופצות.
דיירי בניין מספר 7 ייהנו לא רק מתוספת שטח לדירותיהם המחודשות, אלא גם מחניון רובוטי, הראשון בנס ציונה, שכולל העלאה והורדה של רכבי הדיירים לחניון תת־קרקעי באופן אוטומטי.
בסיומו של תהליך הבנייה יתווספו לבניין 20 דירות חדשות, 16 מתוכן דירות בנות שלושה, שלושה וחצי וארבעה חדרים, וכן ארבע דירות גג.
המחיר ההתחלתי לדירת שלושה חדרים בבניין מספר 7 עומד על 1.78 מיליון שקל. ברחוב נגבה מספר 5 מוצעת דירת גן במחיר של 3.3 מיליון שקל ודירת גג במחיר של 3.5 מיליון שקל.