1 צפייה בגלריה
מבט מלמעלה של פרויקט מערב רחובות של אביסרור. צילום: יח"צ
מבט מלמעלה של פרויקט מערב רחובות של אביסרור. צילום: יח"צ
מבט מלמעלה של פרויקט מערב רחובות של אביסרור. צילום: יח"צ
פרויקט אביסרור 431 ברחובות מתרחב. אחרי ששישה בניינים כבר אוכלסו, בקרוב יחל אכלוס של הבניינים השביעי והשמיני, ובניית התשיעי כבר החלה. כך מוסרת השבוע חברת 'אביסרור משה ובניו' מקימת הפרויקט.
כמו כן החברה מציינת כי שיווק הבניין העשירי נמצא בעיצומו כש- 35% מהדירות בבניין נמכרו. הבניין העשירי כולל 16 קומות ו- 58 יח"ד של דירות בנות 4,5,6 חדרים וכן דירות מיוחדות של פנטהאוזים ודופלקסים בני 7 ו- 8 חדרים.
עוד נמסר מהחברה כי בניית הבניין התשיעי בפרויקט החלה, וכי נותרו דירות בקומות הגבוהות. עד כה מכרה החברה בבניין התשיעי כ- 75% מהדירות בבניין.
פרויקט 'אביסרור' במערב רחובות הוא הפרויקט הגדול ביותר שנבנה ברחובות עם כ-960 יחידות דיור ב- 12 מגדלים על שטח של כ- 77 דונם, בשטחה של שכונת כפר גבירול. במסגרת הקמת הפרויקט, ביצעה חברת אביסרור בשכונה עבודות פיתוח רבות שכללו שדרוג כבישים ודרכים, בניית פארק ציבורי המתפרש על פני כ-12 דונם, הכולל מתקני משחקים לילדים, מתקני כושר, שבילי הליכה ואופניים, פינות ישיבה מוצלות ומדשאות.
יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק של 'חברת אביסרור משה ובניו': "בשנים האחרונות שיפרה רחובות את מעמדה הסוציו אקונומי. חברות ההיי-טק הרבות שממוקמות בה והמוסדות הלימודיים, בראשם מכון ויצמן, מושכים אחריהם רוכשים רבים המבקשים להתגורר בקרבתם. גם מקומות הבילוי שנפתחו בעיר הם אלטרנטיבה שמשתווה למקומות הבילוי בתל אביב הנמצאת במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. אנחנו צופים שרחובות היא עיר שתמשיך להתפתח ותיתן מענה לכל מי שיבקש לגור במטרופולין במחירים שפויים".